מקומות לקמפינג בצפון

מחפשים מקומות לקמפינג בצפון? הכרות קצרה עם הלוקיישנים האפשריים ובמיוחד עם אתר הקמפינג בקיבוץ דפנה עליו כולם מדברים!

הלילה יורד, אתם נכנסים לאוהל, נהנים מההרפתקה והחוויה המיוחדת, מהאינטימיות והשותפות עם בני המשפחה, בני הזוג או החברים. מתעוררים בבוקר עם ציוץ הציפורים, אוכלים בשטח תחת כיפת השמיים הכחולים, אופוריה מופלאה שאין כמוה. קמפינג הוא קונספט ייחודי שמאפשר לכם להרגיש קרובים לטבע וליהנות מהמרחבים הפתוחים בסידור לינה מאורגן ונעים ואם קמפינג – אז בצפון. הקצה הצפוני של המדינה עשיר בלוקיישנים קסומים בהם תיהנו מתפאורה מהפנטת, קרבה למסלולים, ניחוחות של התחדשות, זרימת המפלים ופכפוך הנחלים. בצפון יש אווירה פסטורלית, רוגע שעוטף מכל הכיוונים וגם אקשן, אם תרצו. קייקים, קיר טיפוס ועוד הרבה הפתעות וריגושים. מחפשים מקומות לקמפינג בצפון? הכרות קצרה עם הלוקיישנים האפשריים ובמיוחד עם אתר הקמפינג בקיבוץ דפנה עליו כולם מדברים!


מהם המקומות לקמפינג בצפון?

בזירה הצפונית תוכלו ליהנות ממגוון חניוני לילה באוהלים פרטיים בגני חוגה, כשניתן להקים אוהלים במדשאות מוצלות ולרחוץ בבריכות טבעיות או לדוג באגם. יש חניון מואר בשעות הלילה ובפארק יש שירותים ומקלחות וכמו כן, מזנון המציע ארוחות קלות והאתר מגודר ומאובטח. מקום נוסף לקמפינג בצפון הוא חורשת טל הקרוב לנחל ומואר בתאורת שטח, כולל תאי שירותים, ספסלים ושולחנות פיקניק וכן עמדות לאיסוף גחלים, כיורים לשטיפת כלים וישנה גם אפשרות להשכרת ציוד, כמו למשל מזרנים או תא קירור. מי שחשקה נפשו לנפוש על רקע של מבצר, יוכל להתמקם ללינת שטח במבצר יחיעם בין מקומות לקמפינג בצפון. אפשרות ללון באוהלים פרטיים באתר בו יש ברזיות, שירותים, ספסלים ועוד. בשמורת הטבע נחל עמוד ישנה גם לינת שטח באוהלים פרטיים כאשר הלינה היא על בסיס של מקום פנוי, אך ללא כניסה לכלבים לחניון הלילה. במתחם מחכים לכם מוקדי מדורה, שירותים, ספסלים ועוד אופציות בחניון הגלילי.

קמפינג בקיבוץ דפנה – הבחירה הנכונה

לא רוצים להסתמך על מקום פנוי? מעוניינים בקמפינג בצפון שמאפשר כניסה של כלבים וידידותי לחיות המחמד שלכם? קמפינג דפנה מקבוצת רשת מטיילים הוא אתר קמפינג קסום בצפון, מאורגן ומסודר, פתוח גם לכלבים ומציע לכם אוהלים מסודרים עם מזרונים נוחים, כך שאם אין ברשותכם אוהלים איכותיים או ציוד ללינה – תוכלו פשוט ליהנות מלינת שטח מאורגנת מכל הבחינות! הקמפינג שוכן במתחם קסום על גדות נחל הדן, למרגלות החרמון ועל רקע נופי העמק, הגולן והגליל. המחיר כולל לינה באוהל פופ אפ נוח, עמיד ואיכותי עם חלונות אוורור ענקיים ומזרן לכל נופש, נקודת חשמל פרטית ואפילו שולחן פיקניק צמוד. המתחם מציע את כל התשתיות לבילוי נעים וחווייתי כולל מטבח מאובזר עם כיורים, כיריים לבישול ותאי קירור, שירותים ומלתחות משופצים, פינות מנגל, נקודות חשמל ומרחבים מוצלים. המתחם שקט ולא ניתן להפעיל מוסיקה, הוא בחסות של קבוצת מלונות מטיילים שדואגת תמיד לחוויה נעימה לאורחים ובאתר הקמפינג גם בית קפה בו ניתן לרכוש חטיפים, ברד, שתייה חמה וקרה, גלידות וקרח.

הלינה בקיבוץ לצד הנחל היא חוויה בלתי נשכחת ובמרחק הליכה קצר תוכלו ליהנות מעושר רב של אטרקציות כמו סיורים במוזיאון השוקולד של שולמן, מגרש משחקים לילדים, בריכה חצי אולימפית, מגרש כדורגל ואפשרויות לטיולים באופניים או ברכבי קלאב קאר של "טיולי הדן". ממתחם קמפינג מטיילים דפנה בצפון ניתן לצאת ברגל לטיול בנחל הדן המרענן ובמרחק קצר משם שמורת הבניאס, נחל שניר, שמורת נחל עיון ועוד. כל שצריך זה להזמין מקום, לשים לב לשעות כניסה ופינוי ולא לשכוח להביא שמיכות ומצעים כדי שיהיה לכם הכי נעים שאפשר. צוות המתחם עומד לרשותכם בכל שאלה כולל המלצות לטיולים בסביבה.

לפרטים נוספים והזמנת לינת שטח בקמפינג מטיילים דפנה >>

מלונות מטיילים באזור