קמפינג בצפון ליד מים

אם חיפשתם מתכון מנצח להצלחה, קמפינג בצפון ליד מים מספק את התנאים האולטימטיביים עבורכם! רחוק מהאורות הבוהקים של העיר הגדולה ומההמולה האורבנית המתוחה. כאן, באוויר הצלול של הקצה הצפוני של המדינה, כשפכפוך המים מתנגן באוזניים וקיימת אפשרות זמינה במרחק נגיעה לטבילת הרגליים במים, הכל נראה הרבה יותר רגוע ומבטיח.

מחנאות היא דרך נפלאה לחופשה. יש כל כך הרבה יתרונות לקמפינג שהופך אותה לפעילות חביבת קהל המטיילים: מהקרבה לטבע דרך הפגת מתחים ועד הזדמנות חווייתית לגיבוש זוגי או משפחתי. איך שלא תסתכלו על זה, מדובר בניתוק נהדר מהשגרה היומיומית העמוסה והזדמנות ללינת שטח מחוץ לכותלי הבית המוכרים.


לעצום עיניים ולהתעורר קרוב לנחל

קמפינג בצפון ליד מים בקיבוץ דפנה הוא יוזמה מרעננת של רשת מלונות מטיילים המעניקה למטיילים שחשקה נפשם לנסות אירוח מסוג אחר הזדמנות ליהנות ממתחם מאורגן ומסודר ללינת שטח.

קמפינג מטיילים דפנה ממוקם קרוב לנחל הדן הזורם בשטח הקיבוץ ואורחי המתחם נהנים ממרחבים נעימים ומטופחים, מגרש משחקים ואפשרות להזמנת ארוחת בוקר בתשלום. הקונספט הוא קמפינג לייט. מצד אחד, לא צריך לדאוג להקמת אוהלים. מצד שני, זוהי לינת שטח אותנטית. תוכלו ללון באוהלי "פופ אפ" איכותיים ועמידים המתאימים ללינה של עד 5 אורחים באוהל אחד כולל מזרנים נוחים וחיבור למקור חשמל. חשבו על החזרה לחיק האוהל הנעים הישר מהרפתקה באחת משמורות הטבע או המסלולים הקרובים ואטרקציות מעניינות ולנפלאות הלינה משותפת וכמובן, יקיצה טבעית מול הנוף הנפלא בסביבה הקיבוצית הקסומה. המתחם של הקמפינג הצפוני אשר ממוקם בנקודה מטריפה בגליל העליון כולל חנייה חופשית וניתן להיעזר בעגלות בהובלת ופריקת החפצים מהרכב כמו גם אפשרויות לרכישת מזון ומשקאות בקיבוץ להשלמת ההנאה. במתחם הוקמו פינות ברביקיו וגם מטבח משותף למקרה שתרצו לרקוח מטעמים לארוחת שטח בלתי נשכחת תחת השמיים בוקר, צהריים ולילה. המתחם הוא מתחם שקט כדי לאפשר שלווה מקסימלית לקמפרים השמחים, ידידותי לחיות מחמד (כך שתוכלו להביא עמכם את החברים על ארבע) ומצויד במקלחות עם מים חמים זורמים לרחצה אחרי הטיול.

היכן מטיילים ואיך מבלים בקמפינג?
יש הרבה אפשרויות להעביר את הזמן בנעימים בקמפינג עצמו. מוזמנים להביא עמכם מהבית יחד עם המצעים והשמיכות גם משחקים. משחקי קופסא או את הנינטנדו הנטען שלכם, סרטים על אייפד לצפייה באוהל וכמובן, לארגן משחקי חברה, תחרויות, טריוויה וכל פעילות חברתית שתרצו. חשבו על כל המשפחות מסביב ועל הזדמנויות לקשרים חברתיים ואם תעדיפו להגיע כבר בהרכב משפחתי רחב או עם החברים, רק שתדעו שניתן להזמין מראש את המתחם לצורך אירועים מיוחדים. בר/בת מצווה, יום הולדת עגול, אולי יום נישואין עם הילדים והחברים, מסיבת גיוס או שחרור מהצבא – הרפתקה מסוג אחר לחגיגה יוצאת דופן. קיבוץ דפנה שוכן במיקום מושלם לטיולים והנאות בכל הסגנונות. הנהר הנעלם, טיולי אופניים ורכבי גולף בטיולי הדן, קייקי כפר בלום לפאן אנרגטי ומלהיב במיוחד, נחל עיון, נחל שניר ושביל החושים הפנטסטי, מוזיאון הטבע בית אוסישקין ועוד הרבה חוויות בטבע בין אם בנסיעת טרקטורונים, השכרת אופניים או טיולי ג'יפים גדושי אדרנלין, סדנאות וביקור במרכזי מבקרים. זוהי סביבה שופעת מסעדות טובות, בתי קפה ופעילויות לכל הגילאים. הקמפינג מופעל על ידי רשת מלונות מטיילים הוותיקה המוכרת באירוח הכפרי שלה, כך שיש לכם כתובת לכל שאלה. ועכשיו? אחרי שנדלקתם על הרעיון של קמפינג ליד הנחל, כל שצריך זה רק ליצור קשר ולהזמין מקום במתחם הקמפינג הפתוח לאורחים בתקופה שבין פסח לסוכות, כשמזג האוויר נפלא וכמובן ליהנות מהחוויה!

מלונות מטיילים באזור