טיולי משפחות בצפון

טיולי משפחות באתר רשת מלונות מטיילים - זה הזמן לנתק את הילדים ואת עצמכם מהמסכים, לקבוע עם חברים טובים או בני משפחה נלהבים וליזום טיולי משפחות אנרגטיים
משפחה מטיילת - טיולי משפחות בצפון

זוהי החוויה שמחכה לכם ברשת מלונות מטיילים, עם יחידות אירוח במקומות המרכזיים ובקרבת מסלולי טיול, זה הזמן לנתק את הילדים ואת עצמכם מהמסכים, לקבוע עם חברים טובים או בני משפחה נלהבים וליזום טיולי משפחות אנרגטיים, כל פעם ללוקיישן אחר בצפון. הזירה הצפונית אידיאלית למשפחות שמחפשות נופים, חיבור לטבע וחוויית אירוח משפחתית מחבקת ונעימה במלונות מטיילים הקרובים למסלולים המועדפים על משפחות מטיילות


מחפשים רעיונות למסלולי טיולי משפחות בצפון? הנה מספר המלצות לטיולים:

מערת קשת ופארק אדמית

אי אפשר שלא להתאהב במערת קשת – תופעה גיאולוגית מרשימה של מערה שצורתה קשת ודרכה ניתן לתצפת לעבר הנוף המרהיב או לצפות בחבר'ה האמיצים שגולשים סנפלינג.
אל המערה הממוקמת ברכס הצפוני של נחל בצת אשר בגליל המערבי מגיעים בקלות באמצעות שביל נגיש לנכים ולעגלות. חנייה מסודרת בפארק אדמית תוביל אתכם לשביל הליכה באוויר הפתוח ותוך מספר דקות (למהירים ו-20 דקות למי שמתענג על הדרך ופוסע לאט) תגיעו למערה הקסומה, שככל הנראה בעבר תקרתה התמוטטה ומה שנותר ממנה זו הקשת המרהיבה והפוטוגנית.
אם אתם כבר בפארק אדמית, אל תפספסו פיקניק בין העצים, הליכה לחורבת אדמית ואת התצפיות המסנוורות לעבר נחל בצת והיישובים של הגליל המערבי.
כיצד להגיע: נסיעה על כביש 8993 לכיוון פארק אדמית.
היכן לנים: פארק אדמית שוכן כרבע שעה נסיעה ממלון מטיילים בקיבוץ אילון הקסום המציע אווירה פסטורלית, יחידות אירוח מרגיעות, ארוחת בוקר עשירה ובריכה עונתית.

שמורת הטבע עין אפק

אי אפשר לסקור טיולי משפחות פופולאריים מבלי להתייחס לשמורת הטבע עין אפק, הפייבוריטית המושבעת של משפחות במיוחד שמחפשות טיול נגיש לעגלות.  יש כאן את כל המרכיבים שהופכים את השמורה לכה מבוקשת: גשרוני עץ שצפים מעל מי הביצה ובם טובל קנה מצוי וכשהשמש מאירה המים עוטים גוון טורקיז עמוק משגע. כמו כן, טחנת קמח עתיקה ותל ארכיאולוגי ובבית הטחנה מוצג סרטון אודות ההיסטוריה של השמורה וכלים חקלאיים מפעם. אם תתבוננו היטב למים תראו בוודאי את כרפס הביצות וגלגל הנחלים ואל תוותרו על פיקניק קסום בחסות העצים ועל גן המקלט לצמחים בסכנת הכחדה.
כיצד להגיע:  נוסעים על כביש 7911 עד שמגיעים לשילוט המפנה לשמורה.
היכן לנים: תוכלו להגיע לשמורה היפה במרחק של פחות משעה בדרככם הביתה או אל מלון מטיילים גשר הזיו המצטיין האווירה כפרית נינוחה, חדרים שעוטפים בשלווה, בריכה עונתית וארוחת בוקר בסגנון ארץ ישראלי.

שמורת החולה

הציפורים הנודדות, ביצות ועופות המים, האופניים ורכבי הגולף הקומפקטיים. שמורת החולה היא בין האתרים התיירותיים המרשימים של מדינת ישראל וצפוי לכם כאן טיול משפחות בלתי נשכח. תוכלו להחליט כיצד לטייל רגלית או ברכב גולף או באופניים ואפילו לנסוע בעגלת מסתור, לתצפת באמצעות משקפת על הציפורים. בשמורת הטבע הראשונה בארץ גשר צף באורך 600 מטרים ממנו נשקף האגמון בשיא תפארתו, מרכז מבקרים בו מיצג אינטראקטיבי מסקרן אודות הציפורים הנודדות וסיפורה של השמורה וכן עדרי יחמורים ותאואים שתאהבו לצלם.
כיצד להגיע: בכביש 90 פונים מזרחה.
היכן לנים: 26 דקות נסיעה ואתם במלון מטיילים מטולה במושבה הציורית הכי יפה בארץ. מלון ששמר על צביון של פעם בנוחות מודרנית בו מוגשת ארוחת בוקר טובה והמלון אידיאלי לטיולים נהדרים בסביבה היפה.  

סדקי יפתח

המסלול המכונה גם נקיקי יפתח בגליל העליון הוא מסלול פחות מוכר ומתאים מאוד לטיולי משפחות. כאן תגלו מסלול עגול עם אפשרות לאתגר בירידה לנקיקים. אורכו של המסלול ק"מ והוא שופע בעצי אלון ובעונה גם רקפות, כלניות וחצבים. בעונה החמה תיהנו מאזורים מוצלים ומנוכחותם המפתיעה של שפני הסלע. "הקניון הקטן" קרוב לקיבוץ יפתח והוא נוצר בעקבות פעילות קראסטית שיצרה את הסדקים ואפשר גם להיעזר ביתדות לירידה לקניון או ללכת בזהירות בין סלעי הגיר ולהתרשם מהתופעה הגיאולוגית הייחודית.
כיצד להגיע: כביש 886 , 2 ק"מ צפונית לקיבוץ יפתח.
היכן לנים: כ-11 דקות נסיעה מסדקי יפתח מחכה לכם מלון מטיילים מלכיה בו תרגישו מיד בבית, בחדרים מצוידים היטב, פינות חמד מסביב, ארוחת בוקר ובריכה עונתית וקרבה לעוד הרבה מסלולי טיול ואטרקציות.

המלונות שלנו