חניוני לילה ואתרי קמפינג בצפון

לינה בשטח עשויה להיות מאתגרת, אך בחניוני לילה ואתרי קמפינג בצפון החוויה הופעת לנוחה במיוחד! להתעורר בבוקר ולהרגיש בחיק הטבע ולהיות כמה שיותר קרובים למקומות היפים של האזור. לפניכם מספר טיפים לבחירת חניוני לילה ואתרי קמפינג בצפון שיענו על התשוקה שלכם להתארח בנעימים ולטייל.
משפחה משחקת שש בש מחוץ לאוהל בזמן קמפינג בצפון בחניון הלילה.

יש שם עולם שלם שמחכה לכם בחוץ. מפלים עוצמתיים, נחלים מפכפכים, הרים מסותתים, מרחבים ירוקים. זה הזמן לשבור את השגרה, להחליף תפאורה ולתבל ולגוון את האווירה.
מחנאות היא קונספט מנצח ומי שטרם ניסה, יגלה שמדובר בחוויה מפתיעה ומרגשת במיוחד.

הגעתם ליעד המבוקש לקמפינג בצפון:



ללון מרחק קצר מנחל, להריח את הניחוח המבושם והמרענן תוצרת הטבע שאין דבר המשתווה לו, לנשום אוויר צלול. ללכת לישון עם הכוכבים הזוהרים בשמיים ולהתעורר עם ציפורים מצייצות ולצאת לעוד יום של כיף והרפתקאות.
חניוני לילה ואתרי קמפינג בצפון מספקים לכם את כל החומרים הדרושים לחופשה מוצלחת: אוהלים, גישה למים וחשמל, ארוחות באוויר הפתוח ותחושת קהילתיות וחיבור לאדמה אבל בתנאים סופר נוחים. מדוע קמפינג בצפון ומה לבחור מבין חניוני לילה ואתרי קמפינג בצפון?

להתחבר לטבע עם קמפינג בצפון

הצפון עתיר פעילויות, מראות וריגושים במים וביבשה וכל אחד בכל הרכב וסגנון ימצא כאן את מבוקשו. בין אם אלה מבצרים עתיקים שייקחו אתכם למסע אחורה במנהרת הזמן ובין אם אלה פלאי הטבע בדמות נחלים הטובלים בחורש, כפרים אותנטיים, מעיינות חבויים בין הרים, תופעות גיאולוגיות והזדמנויות לחזות בפריחות עונתיות או לתצפת למרחקים.
הפנינה הצפונית של המדינה גדושה באתרי מבקרים, מציגה חוויה קולינארית ייחודית עם שלל יקבי בוטיק, מחלבות, מטעים, מסעדות ובתי קפה וכן אטרקציות מכל הסוגים: חתירה בקייקים ורפטינג, נהיגה עצמית ברכבי שטח, קטיף, פארקי אקסטרים – רק תבחרו.
עושר רב של אפשרויות מאפשר לכם לטעום מכל העולמות של הצפון במהלך הטיול או החופשה ולא משנה כמה פעמים תשובו, תמיד תגלו מקומות שטרם הכרתם ופעילויות מלהיבות.

חניוני לילה ואתרי קמפינג בצפון – קלאס באפס מאמץ

חניוני לילה ואתרי קמפינג בצפון יפגישו אתכם עם המיטב הצפוני הכי קרוב שאפשר. תוכלו להשכים ישירות אל תוך הטבע ולהמשיך את הטיול מהנקודה שהפסקתם וכל זה בקרבת המקומות הנחשקים והמבוקשים ביותר בצפון.
בבואכם לשקול חניוני לילה ואתרי קמפינג בצפון, חשוב שתשימו דגש על נוחות ומהירות. בסיומו של יום גדוש הרפתקאות כל שאתם רוצים זה להגיע לפינה נעימה ולנוח ולא לתפעל אוהל והקמתו ולהתחיל לדאוג לפתרונות רחצה ושירותים.
בבחירת אתר מסודר, נקי ומאורגן שתפור למטיילים שמחפשים מעטפת כוללת כמו קמפינג דפנה אתם למעשה מקצרים תהליכים ומאפשרים לכם להמשיך ליהנות מהחופשה בלי דאגות.
באתר מחכים לכם אוהלי פופ אפ בעמידות גבוהה מאובזרים במזרנים ונקודות חשמל להטענת הטלפון, מחשב נייד, מאוורר ומה שתרצו על מנת לשדרג את הלינה. במתחם גם מקלחות ושירותים ואפילו מטבחון משותף מאובזר היטב כך שתוכלו לבשל ארוחות בתנאים מצוינים, כשהדובדבן שבקצפת הוא פלג של נחל דן הזורם במתחם!

מתחם אוהלים לקמפינג בצפון

בקיבוץ דפנה תוכלו למצוא מתחם קמפינג עם 60 אוהלי פופ-אפ איכותיים ומפנקים של המותג המוביל קולמן, האוהלים מוכנים לאירוח זוגות ומשפחות – אין צורך בהקמה או עבודה קשה, האוהל מחכה לכם מוכן – עם מזרנים. לכל אוהל כניסה מרווחת במיוחד, 3 חלונות ענקיים עם רשתות לאיוורור מה שהופך אותו למתאים לשהייה גם באקלים הישראלי. במידת הצורך, האוהל עמיד נגד מים וגשם, אודות לדופן כפולה המגנה עליו מרטיבות ושומרת אותו יבש.

מתחם קמפינג ידידותי למשפחות וכלבים

מיקומם של חניוני לילה ואתרי קמפינג בצפון בעלי השפעה רבה על ההנאה והחוויה כולה.
שאלו את עצמכם היכן תרצו ללון כך שתוכלו ליהנות באמת מאווירה צפונית פסטורלית.
קמפינג דפנה בלב הקיבוץ נושק לנחל דן היפהפה עטוף בצמחייה עשירה ומטעים ויאפשר לכם להרגיש בסביבה בטוחה של הקיבוץ בשילוב חוויית השטח שחיפשתם.
כל זה מרחק קצר מהמסלולים האהובים ואתרי התיירות המבוקשים – סדנאות שוקולד, טיולי אופניים ורכבי שטח, הבניאס ועוד.
המקום מאפשר גישה נוחה לפריקת הפריטים שדרושים לכם לקמפינג, לא ניתן להפעיל בו מוסיקה כך שאפשר לסמוך על שקט ושלווה ובמקום גם רחבת משחקים לילדים (תשכחו מ"משעמם לי") ובית קפה מדליק (שטח זה לא רק קפה שחור, בקמפינג דפנה אפשר גם לשתות הפוך חזק – גם על סויה). חוץ מזה, תאורת לילה ופינות ל"על האש" (רק הביאו עמכם את המנגל).
מיקומו של הקמפינג בלב עמק החולה היפהפה מעניק לכם אפשרות גם להזמין טייק אווי או לקפוץ לאכול במסעדות המשובחות שמעטרות את הסביבה, כך שאתם בטבע אבל מחוברים לכל האופציות. בנוסף תוכלו ליהנות בעונה מכניסה מוזלת לבריכה של הקיבוץ.
רבים מעוניינים בבחירת חניוני לילה ואתרי קמפינג בצפון ידידותיים לכלבים וקמפינג דפנה הוא כזה ומארח את הכלבים בשמחה רבה.

טיפים לבחירת חניון לילה ומתחם קמפינג בצפון

  • חפשו חניון לילה הקרוב לאטרקציות ולטיולים שאתם מתכניים לעשות בצפון הארץ.
  • אם אין לכם את הציוד הנדרש או שסתם בא לכם להתפנק חפשו אתר קמפינג עם אוהלים.
  • למשפחות עם חיות מחמד וילדים מומלץ לוודא שמתחם הקמפינג מאשר להגיע עם כלבים או חתולים.
  • שירותים ומתקנים – חפשו חניון לילה ומתחם קמפינג המציע כמה שיותר שירותים שיקלו עליכם את השהות, זה יכול להיות מעמדת מנגל, מזרנים, חשמל, תאורה, מקלחות, תאורה, ועד מקלחות, שירותים ומטבחון.

רשת מלונות מטיילים מציעה לכם נבחרת של מתחמי לינה בצפון הסמוכים למסלולי הטיול, אתרי האטרקציות והאקשן הבולטים בגליל העליון, ובקמפינג מטיילים דפנה אפשרות להזמין ארוחת בוקר ישראלית עשירה המוגשת בסגנון בופה במלון הסמוך.

המלונות שלנו