מלון מטיילים מדברי בערבה - מלון לוטן

על המלון

מחפשים חופשה מיוחדת וחווייתית? ברוכים הבאים לערבה הדרומית ולמלון מטיילים מדברי לוטן- כאן המדבר מכתיב את הקצב, מסביב נופי בראשית פסטורליים – הרים מדבריים, דיונות ציוריות של חול, צמחי מדבר, חיות בר מרתקות, אוויר צלול והרבה שקט. אירוח במדבר מאפשר לכם להוריד הילוך, ליהנות מזמן איכות של חוויות פשוטות ולהתחבר לטבע – מדורה תחת שמיים זרועי כוכבים , פיקניק ותה צמחים על הדיונות.

מלון מטיילים מדברי לוטן ממוקם בקיבוץ לוטן בערבה הדרומית ובו "רוח ואדמה נפגשים" – מוזמנים להתארח אצלנו וליהנות מחוויית אירוח מדברי המתאימה לזוגות כמו גם למשפחות ולקבוצות ואף להתארח עם הכלב. בקיבוץ אטרקציות רבות כמו בילוי באקו כיף – פארק אקולוגי פוטוגני וצבעוני, סדנאות בוץ ואקולוגיה ומפגש מיוחד עם אנשי המקום להיכרות עם עולם האקולוגיה היצירתית והקיימות. 


חדרי מלון מטיילים מדברי לוטן


במלון 26 חדרי אירוח – 21 חדרי אירוח המתאימים לזוג ושני ילדים (מיטה זוגית וספה הנפתחת לשתי מיטות נפרדות), 4 חדרים המתאימים לזוג+3 (מיטה זוגית ומיטת קומותיים נפתחת) ודירה מונגשת המתאימה לזוג+4. החדרים מעוצבים בוויב מדברי מושלם עם טיח בוץ אומנותי – מכניס אתכם היישר לאווירת הערבה הדרומית.

ברחבי המלון תיהנו מפינות ישיבה נעימות ומספסלי בוץ דקורטיביים תחת צל העצים – מזמנים אתכם להתחבר לטבע המדברי, למראות השמיים והרי אדום בשקיעה ובזריחה. בכל חדרי המלון קיים מטבחון הכולל מיקרוגל, פינת קפה, קומקום ומיני מקרר, טלוויזיה ו-wifi חופשי. 


ארוחת בוקר מדברית במלון לוטן


ארוחת הבוקר עשירה ומגוונת עשויה מתוצרת טרייה וכוללת סלטים, גבינות, לחמים ועוד. הארוחה מוגשת באקו בר- הממוקם במתחם האקולוגי – האקו כיף. ארוחת הבוקר בפיקוח איגוד הרבנים. כל חומרי הגלם כשרים בכשרות רבנות ולמלון תו VEGAN FRIENDLY.


אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה במרחק הליכה ממלון מטיילים מדברי לוטן


פארק האקו-כיף הוא גן שעשועים הבנוי כולו מחומרים ממוחזרים ובו פינות ישיבה מוצלות, גינות אורגניות, מתחמים של בניה בבוץ, עמדות הדגמה של מערכת ביו-גז, וקומפוס. עוד במתחם- האקו בר הסולארי ועוד הפתעות. הפארק בניהול המרכז ליצירה אקולוגית.
טיפ שלנו: הגיעו לאקו-כיף לסיור עצמאי אינטראקטיבי- ניתן להגיע בכל שעות היום.

אין כמו בריכת שחייה אל מול נוף הרי מדבר!  מוזמנים אל בריכת השחייה של קיבוץ לוטן (עונתית – בין פסח לסוכות). אטרקציות נוספות במרחק הליכה הן: משחק במגרש הכדורגל והכדורסל, מתקני הדיסק גולף, סיור בקמפוס האקולוגי המיוחד עם כיפות הבוץ,  קומזיץ או יוגה של בוקר בפפצ'נגה (כיפה גאודזית) ואינסוף פינות חמד הצופות אל הרי אדום.


אטרקציות וטיולים בערבה הדרומית


באזור הערבה הדרומית במרחק של עד 30 דקות נסיעה תוכלו ליהנות מסיור בבית האמנויות בנאות סמדר, מסיור בקיבוץ קטורה, מגלידה וביקור בפונדק ביטבתה, מטיול רגלי בפארק תמנע המופלא, מסיור בחממת חמשת החושים באליפז, מהשוק באילות וכמובן מכל מה שיש לאילת להציע. ריף הדולפינים, המצפה התת ימי, קניונים, מתחם ביג, חוף הים, החלקה על הקרח ועוד ועוד.

מלון מטיילים מדברי לוטן מקבל באהבה כלבים ונשמח להמליץ לכם לאן לטייל עם הכלב באזור המלון והערבה הדרומית.
האירוח בדרום יפגיש אתכם עם שלל אטרקציות ופעילויות בדרך מאזור המרכז ועד שתגיעו לערבה הדרומית. תכנון נכון של נקודות העצירה יאפשר לכם להפוך גם את הדרך הארוכה לחוויה נעימה ולאטרקציה בפני עצמה.


 

כדאי לדעת

במלון לוטן, כל חדר מאובזר במטבחון הכולל צלחות, כוסות וסכום, מיקרוגל, מקרר מיני בר, ערכת קפה וקומקום חשמלי.
בחדר טלוויזיית LCD המחוברת ל YES  ואינטרנט אלחוטי בחדר ובאזורים הציבוריים. כל החדרים צמודי קרקע.
מחוץ לחדר יש פינות ישיבה נעימות, ערסלים, פינות ישיבה ומדות מנגלים לשימוש האורחים.
אורחי המלון יכולים להנות ממתקני הספורט של הקיבוץ (מגרש כדורגל וכדורסל, בריכת השחיה (עונתית), מגן השעשועים הקיבוצי וכמובן מפארק האקו-כיף שמציע סיור מודרך ופעילות בניה בבוץ בתיאום מראש. 

סמוך למלון מטיילים מדברי לוטן ניתן לטייל בשביל ההליכה הצפוני המוביל למטע התמרים, או לשביל ההליכה הדרומי המוביל לדיונת לוטן. 
ניתן להקיף את הקיבוץ ברגל או באופניים, וליהנות מטיול רגלי של כ 45 דקות, סמוך למטע התמרים הצעיר, השכונה האקולוגית, מול הרי אדום, ועוד.

המלון ממוקם בערבה הדרומית, שפע של מסלולי טיול ואטרקציות נמצאים במרחק נסיעה קצר.
ניתן לטייל בפארק תמנע במסלולי טיול המשלבים גם טיפוסי יתדות, מומלץ לטייל לעמודי עמרם, קניון שחורת, שדה הבולבוסים בנחל יעלון, הקניון האדום ועוד. מיטיבי לכת מוזמנים לטפס על הר עיט ולהגיע עד חולות כסוי ומקדש הנמרים.

האירוח בערבה הדרומית כולל מגוון אטרקציות המתאימות לכל המשפחה:
במרחק 10 דקות נסיעה מלוטן תוכלו להגיע
לבית האומנויות בנאות סמדר, פונדק יטבתה, כפר מנותק רשת בקטורה.
במרחק 20 דקות נסיעה תגיעו לפארק תמנע, חולות כסוי, חי-בר יטבתה, חממת חמשת החושים באליפז.
במרחק 30 דקות נסיעה תגיעו לשוק האיכרים וצריף הראשונים בקיבוץ אילות, לטופ 94 ולכניסה לעיר אילת.
במרחק 40 דקות נסיעה תגיעו – לפארק הצפרות באילת, ריף הדולפינים, המצפה התת ימי, הטיילת, מרכזי הקניות, החוף של מוש ועוד.

הארוחות בחדר האוכל – האקו בר במלון בפיקוח איגוד הרבנים. כל חומרי הגלם כשרים בכשרות רבנות ולמלון תו VEGAN FRIENDLY. 

ארוחת הבוקר העשירה מוגשת באקו בר אשר ממוקם בפארק האקו-כיף ומורכבת מתפריט טרי בריא ועשיר. הארוחה כוללת : מבחר סלטים, לחמים, ממרחים, חביתות, פינת קפה ועוד.
האקו בר הוא VEGAN FRIENDLY וקיימות אופציות לרגישים לגלוטן – אנא עדכנו אותנו מראש.

האקו בר במלון בפיקוח איגוד הרבנים. כל חומרי הגלם כשרים בכשרות רבנות.

מלון מטיילים מדברי לוטן מחזיק בתו תקן של Vegan Friendley.

בחדרים וברחבי המלון תיהנו מגלישת WIFI מהירה ללא תוספת תשלום

אנו מקבלים כלבים באהבה ואף ממליצים לכם לאן לטייל יחד באזור המלון. בפארק תמנע ניתן לטייל עם כלבים הקשורים ברצועה, תוכלו לקרוא על מסלולי הטיול והאטרקציות שמאפשרות להגיע עם כלבים באתר שלנו. ריכזנו לכם כאן מסלולי טיול מומלצים המתאימים לכלבים.
שימו לב – לא ניתן להיכנס עם כלבים למתחם הבריכה, למועדון הקיבוץ או לחדר האוכל. ניתן לשבת עם הכלב בשולחנות שבאזור החיצוני של האקו בר, ולהסתובב עם הכלבים במתחם האקו-כיף כאשר הם קשורים עם רצועה.

אורחי המלון מוזמנים לבריכה של קיבוץ לוטן. שימו לב הבריכה היא עונתית ופתוחה באביב ובקיץ.

תאריכי פתיחת הבריכה 2024:
בחופשת פסח 14-30/4 10:00 עד 18:00
מה30/4 עד 11/6 ערב שבועות- הבריכה פתוחה רק בסופ״ש
משבועות עד סוף סוכות- פתוחה כל יום

הבריכה ממוקמת מול הרי אדום המדהימים, יש בה מדשאות, פינות מוצלות ואזורי ישיבה. יש להתעדכן בקבלה בימי ושעות פתיחת הבריכה.

לא ניתן להיכנס עם כלבים לשטח הבריכה.

ארוחת הבוקר מוגשת בפארק האקו כיף בתוך מבנה האקו בר.
ניתן לרכוש מצרכי מזון במרכולית הקיבוץ ולהתארגן באופן עצמאי ל"על האש" מחוץ לחדר. 

במרחק 10 דקות נסיעה ניתן להגיע לפונדק יטבתה (אופציה חלבית או בשרית – כשר) או לפונדק נאות סמדר (חלבי בלבד).
מומלץ להתעדכן לגבי שעות הפתיחה. 
בשעות הערב ניתן לנסוע לפיצה גורדיטה בנווה חריף (15 דקות נסיעה מלוטן), לסושי בקיבוץ יהל (15 דקות נסיעה), לאורסולה בצוקים (40 דקות) או לשפע המסעדות הנמצאות באילת. לקבוצות מעל 20 אנשים קיימת אפשרות להזמין מראש ארוחת ערב שתוגש באקו בר. 

האירוח בערבה הדרומית מאפשר לכם להיחשף למגוון גדול של אפשרויות הסעדה: מאירוח ביתי, מסעדות ובתי קפה המשלבים תוצרת מקומית, מזנון על הדרך לארוחות מהירות ועד לארוחות מיוחדות בשטח. פנו אלינו להתאמת הארוחה המועדפת עלכם ונשמח להמליץ.

חדר האוכל, מועדון החבר, מרכז המבקרים והאקו בר ניתנים להשכרה עבור אירועים מיוחדים, סדנאות, הרצאות או ריטריטים.
ישנה אפשרות לשכור מקרן ומסך לטובת הפעילות.

בכל יום שישי בערב מתקיימת במועדון לחבר קבלת שבת קהילתית ברוח היהדות הרפורמית אורחי חדרי האירוח מוזמנים להצטרף ללא תשלום ובתיאום מראש.

קבלת החדרים בימים א'-ו' החל מהשעה 15:00. ביום שבת וצאת חג החל מהשעה 18:00.
פינוי החדרים בימים א'-ו' עד השעה 11:00 וביום שבת עד השעה 14:00. השעות משתנות בימי חג יש להתעדכן במעמד ההזמנה.

בגלל קרבתינו לגבול וכדי למנוע אי נעימות עם כוחות הביטחון הירדניים והישראליים אנא תאמו איתנו יציאות לטיולים הסמוכים לגדר הקיבוץ. קיבוץ לוטן הוקם על שטח אדמה מדברית ומוקף בחולות המדבר ,ועל כן קיימת אפשרות למפגש עם בע"ח שונים בשטחי האתר ו/או בחדרים. מומלץ לנעול נעליים סגורות במתחם ובעיקר כשיוצאים לאזור מדברי פתוח.

בקיבוץ לוטן קיימות 3 עמדות להטענת רכב חשמלי. 

בנוסף אספנו לכם עמדות טעינה באזור הקיבוץ ובדרך>

חוגגים אירוע משמח לאחד מבני המשפחה המורחבת? מתכננים טיול קבוצתי לשביל ישראל או לקבוצת האופניים שלכם?  הייתם רוצים למצוא מקום שקט ומיוחד לעשות בו ריטריט של יוגה, מדיטציה, תקשורת מקרבת ועוד ? מחפשים מקום עם ערך מוסף שילמד אתכם לבנות בבוץ?  מוזמנים אלינו 🙂 

מומלץ לבדוק באתר moovit שמרכז את כל אמצעי התחבורה ומתעדכן בכל עת.

*שימו לב- ברוב קווי האוטובוס יש להזמין מקום מראש.

קו 794 יוצא מתחנת רכבת תל אביב סבידור

קו 397 יוצא מבאר שבע

קו 391 יוצא מאשדוד

אורחינו מוזמנים לבצע צ'ק אין דיגיטלי לפני ההגעה למלון ובכך לחסוך הדפסת נייר ולקצר את הזמן בקבלה ובהגעה למלון.

למידע נוסף וביצוע צ'ק אין דיגיטלי>

חדרי המלון

סטודיו

חדרי אירוח מצופים בטיח בוץ אומנותי, ממוקמים במתחם מוצל וייחודי. בכל חדר: מזגן, מקלחון , מטבחון ובו מקרר קטן, מיקרוגל, וקומקום. החדרים מתאימים ליחידים, זוגות או משפחות – בכל חדר מיטה זוגית (ניתן להפריד לשתי מיטות ועוד ספה הנפתחת לשתי מיטות).

4
  • צמוד קרקע
  • טלויזיה lcd
  • wifi
  • כבלים
  • מגבות
  • מטבחון
  • מיזוג אוויר
  • מיטת ספה
  • מיני בר
  • מיקרוגל
  • מקלחון
  • ערכת קפה
  • קומקום

מתקני המלון

בריכת הקיבוץ

בקיבוץ לוטן קיימת בריכת שחיה גדולה על כרי דשא ירוקים. מחוץ לבריכה ניתן למצוא ערסלים, פינות מוצלות,רשת כדורעף, אזורי משחק,שירותים ומקלחות. הבריכה פתוחה בחודשי הקיץ ומשרתת את חברי הקיבוץ והאורחים השונים. שעות פעילות בריכת הקיבוץ: בחופשת פסח 14-30/4 הבריכה תהיה פתוחה בין השעות 10:00 עד 18:00. מה30/4 עד 11/6 ערב שבועות - הבריכה תהיה פתוחה רק בסופי שבוע. משבועות עד סוף סוכות 24/10 הבריכה תהיה פתוחה כל יום. **שעות הפתיחה נתונות לשיקול הקיבוץ, יש להתעדכן בקבלת המלון בעת ההגעה. 

פארק האקו-כיף

האקו-כיף הוא אטרקציה תירותית לכל הגילאים – פארק מוצל וצבעוני, הכולל פינות ישיבה, גן משחקים גדול, מתחמי פעילויות אקולוגיות, גינות ירוקות ועוד. מומלץ לתאם מראש בתשלום סיור מודרך או פעילות בפארק.

מיקום