עגלות קפה בצפון

שחור או נמס, עם סוכר או בלי, עם חלב רגיל או שקדים… לא משנה איך נשתה את הקפה שלנו, מה שבטוח – על קפה טוב לא מתפשרים!

  • פודטראק ועגלות קפה
  • קפה ומאפה
  • תרבות וקולינריה
לתצוגת מפה

אם החלטת לטייל בצפון, בין אם בעקבות זרימות הנחלים ובין אם כדי לתפוס את ההזדמנות לראות שלכת מהממת או את השלג הטרי, כדאי להכיר את עגלות הקפה הצפוניות שממש שוות עצירה.

אבל קודם כל… מה בכלל הקטע של עגלות קפה?
עגלת קפה בדרך כלל ממוקמת בנקודה פסטורלית ונעימה, איפשהו לצד הדרך כדי להיות נגישה ולאפשר עצירה קצרה ונחמדה בזמן הנסיעה או הטיול.
כבר לא צריך לעשות עיקוף ולהיכנס לעיר הגדולה כדי לשתות קפה, וגם לא צריך לשבת במסעדה – אפשר פשוט לעצור את הרכב, להזמין את הקפה מהחלון הקטן ולהמשיך במסע. לחלופין, אפשר ליהנות מפיקניק נחמד ליד העגלות, שבדרך כלל גם מציעות אוכל מהיר ומפנק, כמו קרואסונים מיוחדים, כריכים קטנים עם שילובים מפתיעים, או סלטים ממיטב חקלאות האיזור.

הטרנד הכיפי הזה לא פוסח על אף איזור בארץ, ובטח שלא על הצפון היפהיפה שלנו.
אז לאן ללכת ומתי? בואו נגלה!


בגליל העליון


קפניו

בית הקפה הנודד של הרי נפתלי!
העגלה הצהובה והמשמחת של שרון עוברת בכל מיני מקומות גליליים עם נופים יפים, ומציעה כריכי ביס ולחם שווה באפייה ביתית, חליטות תה מגניבות מיוחדות לחורף, ועוגיות מושחתות עם שלושה סוגי שוקולד. כריך הדגל הוא הכריך היווני, שלוקח את כל הדברים הטובים של סלט יווני, ושם אותם בלחם טרי וכיפי.

⌚ ימי שלישי, 16:00-18:00

🚗 "U R LOVED" בוויז (מול חנות יד שנייה ואקססוריז שווה ומומלצת!)

☝ רוצים לבוא ביום אחר? התעדכנו באינסטגרם של קפניו איפה העגלה נמצאת, או מול שרון 0546738557

שלישי 16:00-18:00


החלוצים

בלב המושבה ראש פינה, בגן הברון בין העצים הגבוהים והסיפורים המרתקים, עומדת עגלת קפה מפנקת עם קרואסונים טעימים, כריכים שווים (בשריים וחלביים), פוקאצ'ות, קפה חם וקר וגם בירות ושלל פינוקים אחרים! מעבר לזה, העגלה מאוד מחוברת לקהילה המקומית ומארחת אמנים להופעות, פעילויות כיפיות ואווירה.

⌚ שני עד שבת, 9:00-17:00. יום ראשון סגור.

🚗 "החלוצים ראש פינה עגלת קפה" בוויז

☝ שווה להתעדכן באינסטגרם אם יש הופעה או פעילות שווה ביום הביקור!


ריטריט קפה

עגלה נוספת בראש פינה הציורית, הפעם במצפה בארי, ממנו נשקף נוף ההרים והעמק היפהיפה. מעבר לקפה ומאפה, המקום מאחר ריטריטים, סדנאות, ג'אם סשנים ומסיבות כיפיות באוהל הצמוד לעגלה. אווירה פסטורלית ואחלה מקום לעצור בו להפסקת צהריים, או אפילו להישאר לאחת מהפעילויות שקורות במקום.

⌚ א', ב', ג', ד', ה', ש' – 8:00-23:30. ו' 8:00-17:00.

🚗 "ריטריט קפה – מקום להיות בו" בוויז

☝ שווה להתעדכן בפייסבוק מה קורה ביום הביקור


קפה מיכאל

בפינה מקסימה צמודה לטיילת עמי, פתח מיכאל עגלת קפה טעימה עם כריכים צמחוניים וטבעוניים בעבודת יד מדויקת, חליטות תה מפנקות ומגוון מיצים סחוטים על המקום. העגלה נבנתה באהבה גדולה ומיכאל מארח את כל מבקריו בחיוך, סבלנות וכיף.

⌚ להתעדכן עם מיכאל 050-696-9997

🚗 "גשר יוסף" בוויז

☝ כדאי להביא מחצלת ולעשות פיקניק על הנחל!


קפה דיבור

מול מצודת כח ההיסטורית, עומדת לה עגלת קפה מקסימה שמזמינה אותך לנוח בדיוק בתפר שבין עמק החולה לבין הרי נפתלי המרשימים. הקפה המשובח והכריכים הטעימים יכניסו אותך לאווירה הצפונית הנעימה, והנוף הנשקף מהעגלה – טירוף! עם מלא אופציות חמות כמו סיידר חם, סחלב ושוקו פרלינים, וחמישה סוגי כריכים מיוחדים, זו נקודת עצירה מושלמת בדרך להמון נקודות מעניינות: תל קדש, נחל דישון, מוזיאון הרעות ועוד. העגלה מציעה מקום ישיבה יבש גם בימים הגשומים!

⌚ ג', ד', ה', ו', א', 7:00-14:00. שבת 8:00-15:00. שני סגור.

🚗 "קפה הדיבור" בצומת ישע בוויז

☝ מומלץ לטייל באחת מנקודות העניין מסביב לעגלה! ולהתעדכן עם איציק על שעות 0523478542


קפסיטו

הכירו את קפסיטו- עגלת קפה בגליל העליון מאחורי מתחם "גן הצפון". בואו להנות מקפה משובח בנוף מהמם ואווירה פסטורלית! תוכלו למצוא כריכים, יין, בירות, וופל בלגי, קינוחים ושתיה חמה וקרה.

⌚ ג' ,ד' ,ה' ,ש' 16:00-22:00 , ו' 9:00-14:00

🚗"חניון השמורה" בWAZE

☝העגלה נמצאת במרחק הליכה מנחל שניר, ובמרחק דקות נסיעה ספורות ממלון מטיילים ארץ דפנה. מומלץ להתעדכן לפני הגעה במספר 0544710942.

מסביב לכנרת


קפה מוייז

מעל הנוף היפהיפה של הכנרת, נפתחה עגלת קפה משפחתית, שהקימו בניו של משה (מוייז) רוטר לזכרו. הם בנו אותה במו ידיהם והשקיעו את ליבם בה, בתפריט שלה, ובחוויה של המבקרים. מעבר לקפה הנפלא, אפשר למצוא בתפריט דברים מיוחדים כמו מאפה גבינה ואפרסמון, כריך גבינות מטורף, סלט בוראטה, טארט פיסטוק… להמשיך או שתבואו לבדוק בעצמכם?

⌚ א', ג', ד', ה', שישי ושבת 9:00-14:00. שני סגור.

🚗 "קפה מוייז" בוויז

☝ העגלה נמצאת במתחם LOLART שמארח סדנאות יצירה ואמנות. שווה לקפוץ!  


נינו

מאפים עבודת יד של קונדיטור משובח, קפה נהדר, סחלב ושוקולטה בחורף ומגוון סיידרים ובירות בקיץ… וכל זה עם הנוף של הכנרת המושלמת! מה עוד צריך? בעגלת הקפה הנהדרת הזאת במעלה גמלא תמצאו שלל כריכים, טוסטים, קרואסונים מיוחדים וקינוחים, הכל נעשה באהבה ודיוק. בגלל המיקום האסטרטגי, אפשר לפרוס שם מחצלת במדשאה הנעימה, לשחק עם הילדים בפארק השעשועים הקרוב וגם לקפוץ לאחד ממסלולי הטיול הקרובים!

⌚ שישי ושבת 8:00-14:00

🚗 "נינו עגלת קפה" בוויז

☝ יש הרבה חניה ומחסה מהגשם


ארתור קפה

במושב כנרת, ממש על האגם עצמו, נמצאת עגלת קפה מקסימה עם אוכל טוב, אווירה מצוינת והנוף הכי יפה בעולם. תוכלו ליהנות מכריכים טעימים, בורקס טורקי, אסאי, ג'חנון, מאפים שווים, פיצה בטאבון וארטיקים טבעיים!

⌚ ראשון-שישי 08:00-15:00. שבת 08:00-17:00

🚗 "ארתור קפה" בוויז

☝ כדאי להגיע ביום יפה ולקפוץ למי הכנרת החמימים!


על הדרך צפונה או בדרך הביתה!


תחנת קפה

כבר יצא לך לראות פינת קפה רתומה לטרקטור? לא? אז הגיע הזמן! בפינה פסטורלית מול השדות של כפר יהושע, עומדת לה עגלת הקפה שמציעה נוף ירוק ואינסופי לצד קפה איכותי, כריכים טריים ומושקעים, ועצירה נהדרת בנסיעה צפונה, או אחרי החופשה בדרך הביתה.

⌚ כל יום 07:00-13:30

🚗 "תחנת קפה" בוויז

☝ כדאי להתעדכן בפייסבוק ובאינסטגרם על ימים ספציפיים


קפה 79

מאפים, טוסטים, מוזלי, קפה מצוין, מיצים סחוטים ואפילו ג'חנון בשבת! את כל אלה מציעה עגלת הקפה הזאת, שנמצאת בכניסה לקיבוץ הסוללים וצופה למרחבים הירוקים והמרשימים של עמק יזרעאל. העגלה נמצאת ממש בתחילת מסלול נחל ציפורי היפהיפה ששווה לעשות בכל עונה וזמן.

⌚ ראשון-שישי 07:00-13:00. שבת 08:00-16:00

🚗 "קפה 79" בוויז

☝ ממש 5 דקות סטייה מהכביש המהיר


קפה מונק

עגלת קפה שהייתה לחלום שהתגשם עבור מייסדה, שבנה אותה בשתי ידיים ודייק את התפריט שיהיה הכי ביתי ומשפחתי שאפשר. אפשר למצוא שם מגוון מאכלים מהמטבח התורכי, עם מתכונים מבית אמא, וגם מאכלים כיפיים ומגוונים מרחבי אירופה.

⌚ חמישי, שישי ושבת 07:30-14:30

🚗 "מצפה ארבל" בוויז

☝ נמצאת ממש על כביש 65, ירידה קלה – שימו לב כדי לא לפספס