צ'ק אין דיגיטלי

כמובילה בתחום התיירות ומחוברת לטבע ולסביבה, רשת מלונות מטיילים שמה לה למטרה לקדם ככל יכולתה את השימוש בכלים טכנולוגיים על מנת לשמור על הסביבה. 

אורחינו מוזמנים לבצע צ'ק אין דיגיטלי לפני ההגעה למלון ובכך לחסוך הדפסת נייר ולקצר את הזמן בקבלה ובהגעה למלון – הגיעו היישר לחדר היכנסו בעזרת הטלפון שישמש כמפתח דיגיטלי והגיעו לקבלה בזמנכם לקבל המלצות על טיולים מדהימים, מסעדות מצוינות ואטרקציות שוות באזור המלון.

צ'ק אין דיגיטלי – איך זה עובד?

מקבלים מייל או הודעת וואטסאפ כמה ימים לפני תאריך ההגעה למלון עם לינק לצ'ק אין דיגיטלי ולינק נוסף לאפליקציית מטיילים 24/7 בה יש את כל המידע שאתם צריכים כדי לתכנן את החופשה מראש! המלצות למסלולי טיול מותאמים לילדים, מסעדות שמקבלות גם כלבים, טיולים מותאמים לעונה הנוכחית, קונדיטוריות ומאפיות בוטיק מיוחדות, מסעדות עם אוכל מקומי, הטבות ייחודיות, מסעדות שעושות משלוחים למלון ועוד מידע חשוב נוסף אודות האירוח במלון.

בלחיצה על הלינק תמלאו מספר פרטים בסיסיים ותידרשו למלא מספר כרטיס אשראי, כמובן הליך זה מאובטח לחלוטין. לאחר מכן תקבלו מייל אישור על ביצוע הצ'ק אין הדיגיטלי וזה בדיוק הזמן להתפנות לתכנון החופשה הקרובה.

מדברים עם המלון בוואטסאפ

כשבועיים עד שבוע לפני ההגעה למלון תקבלו הודעת וואטסאפ אישית המזכירה לכם שחופשתכם מתקרבת בצעדי ענק!

זה בדיוק הזמן לעבור על פרטי ההזמנה שלכם, לציין בהודעה חוזרת אם יש שינוי שתרצו לעשות, להוסיף ילד/ מבוגר, לשנות את סוג החדר וכו'.

בנוסף, נשמח גם לדעת אם אתם חוגגים אירוע מיוחד בחופשה שנוכל להתייחס לכך בהתאם, נוכל להציע אטרקציות מיוחדות, ארוחות מקומיות וחגיגיות, טיול מודרך אישי, פינוקי בוטיק בחדר ועוד…

אם הנכם רגישים לסוג מסוים של אוכל זה המקום לציין זאת כדי שנוכל להיערך לכך במטבח המלון.

עוד באפליקציית מטיילים 24/7

  • מידע על מתקני המלון – בריכה, גני שעשועים ועוד.
  • תחנות טעינה לרכבים חשמליים- במלון או בסביבתו.
  • זמני קבלה ועזיבת החדר.
  • שעות ארוחת הבוקר.
  • המלצות לציוד שכדאי להביא למלון – נמליץ למשפחות עם ילדים להביא קורקינט או בימבה להשלמת החוויה ועוד המלצות מגוונות שאולי לא חשבתם עליהם.
  • מידע מתעדכן אודות כל האירועים הקיימים באזור המלון בתאריכי האירוח שלכם- ירידים, פסטיבלים, סיורים מודרכים וטיולים ועוד.

 

הזינו את מס' ההזמנה שלכם או את המייל/טלפון איתם ביצעתם את ההזמנה ואת תאריך ההגעה ובצעו צ'ק אין אונליין כבר היום! 

לצ'ק אין דיגיטלי>>

 

 

 

מלונות מטיילים