אירוח בקיבוצים בצפון

אי אפשר שלא להתאהב באווירה הקיבוצית הפסטורלית שמציעים מלונות מטיילים הממוקמים בקיבוצים היפים בארץ- מרחבים מטופחים, קרבה לנחלים ולמסלולי הטיול המבוקשים בצפון.
ציור קיר וברקע חרמון מושלג

אי אפשר שלא להתאהב באווירה הקיבוצית הפסטורלית שמציעים מלונות מטיילים הממוקמים בקיבוצים היפים בארץ- מרחבים מטופחים, קרבה לנחלים ולמסלולי הטיול המבוקשים בצפון.

אירוח קיבוצי בצפון יעניק לכם חוויה עם חיבור ישיר לטבע ביחידות אירוח טובלות בירוק במעטפת של שלווה מול תפאורה ציורית. מוזמנים להתנתק מהשגרה וליהנות מאירוח בקיבוצים בצפון ומהאטרקציות סביב. הכלבים המתקבלים אצלנו בברכה יוכלו לרוץ בשטח ואתם תתענגו על היופי הקיבוצי הייחודי לישראל.

אירוח כפרי בצפון – בתי מלון מומלצים בקיבוצים לאירוח כפרי בצפון

מלון מטיילים בקיבוץ מלכיה
במקום הקסום מלכיה אשר בגליל העליון מחכה לכם מלון מטיילים במרחק קצר מעמק החולה.
בין עצי הפרי תגלו את יחידות האירוח הנעימות שמשרות תחושה של בית עם כל האבזור שדרוש לחופשה נוחה. אורחי המלון נהנים מכניסה לבריכה העונתית, מגרש משחקים לילדים, מגרשי ספורט ואפילו חוות סוסים. בבקרים תוכלו ליהנות מארוחת בוקר ארוזה (במידה והזמנתם מראש) ומוכנה לפיקניק פסטורלי במדשאות המלון או מארוחת בוקר בחדר אוכל המלון המוגשת בסגנון בופה ולהמשיך את היום באתרים האהובים בסביבה, כמו המושבה ההיסטורית ראש פינהשמורת החולהשמורת נחל שניר או חוות בת יער ולשוב לחיק הקיבוץ.

מלון מטיילים בקיבוץ גשר הזיו
אירוח קיבוצי בצפון בגשר הזיו יעניק לכם טעימות מכל הטוב שיש לחוויית האירוח הקיבוצית להציע לכם: צפונית לעיר נהריה, שוכן קיבוץ גשר הזיו שעשיר בצמחייה רעננה ועצים, פינות אתנחתא כיפיות ויחידות אירוח בעיצוב של אלמנטים ומוטיבים מהים.
האורחים נהנים מארוחת בוקר ישראלית וארוזה בהרשמה מראש או ארוחת בוקר בסגנון בופה, בריכה עונתית בין אוקטובר ליוני אשר לה כניסה ללא עלות לאורחי המלון. בקרבת המלון הפארק הלאומי אכזיבראש הנקרה ושלל פעילויות כמו טיולי טרקטורונים ועוד. שלווה או אקשן – אתם בוחרים איך לנפוש!

מלון מטיילים בקיבוץ דפנה
היכן תוכלו לשבת קרוב לנחל הזורם? ליהנות מחדרי אירוח משופצים ומסוגננים ולחוות את החיים הקיבוציים של הצפון בסטייל? קיבוץ דפנה הנושק לנחל דן הוא המקום האולטימטיבי לחופשה ובמלון מטיילים ארץ דפנה תיהנו מיחידות מחופות פרקט, ארוחת בוקר מפרגנת וסביבה ירוקה ומטופחת סמוך לבניאסמבצר נמרוד והר החרמון. אטרקציות בכל עונה ואווירה קיבוצית נפלאה.

הווילג'- מלון מטיילים על הירדן
אין כמו הירדן כנקודת זינוק לטיולים וחוויות ובצמוד לקיבוץ שדה נחמיה במיקום האסטרטגי למטיילים באצבע הגליל, בצפון עמק החולה, תגלו את כפר הנופש הקיבוצי מלון מטיילים הווילג'.
המתחם רחב הידיים מציג נבחרת של בקתות עץ בניחוח כפרי, ארוחת בוקר מושקעת , בריכת שחייה חיצונית וכל זה בקרבת טיולים בנהר וביבשה- קייקיםאגמון החולהעין דבשה ותצפיות מהממות על מפלים.

מלון מטיילים – אילון

בלב קיבוץ אילון מחכה לכם חופשה שקטה ורגועה, באווירה פסטורלית במיוחד. כל חדרי האירוח מוקפים במרחבים ירוקים ופינות ישיבה נעימות בין העצים, וכשתהיו מוכנים לצאת למסע תגלו שפע של מסלולי טיול ואטרקציות. זו ההזדמנות להכיר את פינות החי, חנויות הבוטיק והמסעדות בקיבוץ, או ליהנות מתצפית על מבצר מונפורט וממסלול הליכה בנחל בצת הסמוך.

טיפים לקראת אירוח כפרי לחופשה כפרית בקיבוצים בצפון

אין אף מתכון חד משמעי לחופשה מושלמת. גורמים כמו סוג החופשה (זוגית, משפחתית וכו'), גיל, העדפות אישית, תזמון ותקציב מביאים לכך שחופשה חלומית של אנשים מסוימים מרגישה יותר כמו סיוט לאחרים.

לכן, אנחנו לא יכולים להגיד לכם כיצד להפוך אירוח כפרי בצפון לחוויה בלתי נשכחת (מבחינה חיובית), אבל כן הכנו כמה טיפים שיכולים לעזור לכם ללכת בכיוון המתאים עבורכם.

אלה עיקרי הדברים, ובהמשך נרחיב למעוניינים:

  • תכננו מראש – לפני הזמנת השהות שלכם, חקרו את מקום האירוח, את כפר הנופש או המלון וסביבתו כדי לוודא שהוא מתאים לכם ולמשפחתכם.
  • ארזו כראוי – הביאו ביגוד נוח והנעלה המתאימים לחיק הטבע. שקלו לארוז קרם הגנה, דוחה חרקים וכובע כדי להגן על עצמכם מסיכונים שונים. כמו כן, אם אתם מתכוונים לבשל בעצמכם במהלך החופשה, אל תשכחו כלים ומצרכים.
  • בצעו פעילויות בטבע – נופש כפרי מאפשר לחוות את הטבע כפי שלא ניתן בשום מקום אחר. מלבד טיולים רגליים ומפגשים עם בעלי חיים וצמחים שונים, ישנן פעילויות נוספות שמתאימות במיוחד לחופשה מהסוג הזה, כמו קטיף פרחים או פירות, רכיבה על סוסים וכו'.
  • התנתקו מהטכנולוגיה – שהות בכפר היא הזדמנות מצוינת להתנתק וליהנות מזמן איכות עם המשפחה. השאירו מאחור את הטלפונים (במידת האפשר), המחשבים הניידים ושאר הגאדג'טים שלכם והתמכרו לשקט ולשלווה.

אירוח כפרי בצפון – מה לקחת בחשבון לפני שמזמינים?

  • זוג או משפחה – המלונות שלנו, החדרים, השירות והאטרקציות שמסביב מתאימים גם לזוגות וגם למשפחות. למעשה, אתם אפילו יכולים להגיע עם הכלב. ובכל זאת, יש משמעות גדולה לשאלה האם אתם מתכננים חופשה עם בן/ת זוג בלבד או עם ילדים. בשלב התכנון, מומלץ לבדוק אילו אטרקציות נמצאות בסמוך לבתי ההארחה, סוגי החדרים והזמינות שלהם.
  • סביבה ונופים – אין בכלל ספק ביופיו של צפון הארץ. בכל פינה ניתן למצוא פריחה משגעת, הרים מוריקים או מושלגים, נחלים, מעיינות, מפלים ועוד. למרות שאף בחירה כנראה לא תותיר אתכם מאוכזבים מהבחינה הזו, עדיין ישנם הבדלים בין הגליל העליון לגליל המערבי. בעיקר אם אתם לא אוהבים הפתעות, אנו מציעים שתקראו מעט על האזורים השונים. 
  • עונת השנה – האם כדאי להגיע לצפון בקיץ, בחורף, בסתיו או באביב? כל עונה מגיעה עם יתרונות וחסרונות מסוימים מבחינת מזג אוויר, זמינות של פעילויות ושעות פתיחה של שמורות טבע. ברור לנו שתזמון החופשה שלכם עשוי להיות מוגבל על ידי גורמים שלא תלויים בכם, אבל עד כמה שאתם יכולים, בחרו בעונה שתספק לכם כמה שיותר אפשרויות להנות ולהרגע.
  • הזמנת אטרקציות – מזמינים חדר כמה ימים או שבועות? באותה הזדמנות, כדאי לבדוק האם חלק מהאטרקציות שמעניינות אתכם מצריכות הזמנה מראש. במהלך אירוח כפרי בצפון אתם בהחלט יכולים להרשות לעצמכם להיות ספונטניים, ואנחנו נשמח לסייע עם המלצות לפעילויות כאשר תגיעו להתארח, אבל לא תזיק בדיקה קצרה או קודם לכן.

אירוח בקיבוצים בצפון – מה כדאי לארוז?

  • ביגוד – אם אתם מגיעים בתקופה קרה, ארזו כך שתוכלו להתלבש בשכבות. זכרו שגם באביב ואפילו בקיץ, בצפון עשוי להיות קריר בערב ובלילה. הביאו איתכם בגדים ונעליים שמתאימים לשטח, וכן למקומות נוספים כמו אטרקציות, ומסעדות או זמן השהייה והלינה במקום האירוח.
  • שטח – טיולים ופעילויות אחרות בטבע מצריכים לא רק ביגוד נכון. הזכרנו קודם לכן קרם הגנה ודוחה יתושים, ולהמלצות אלה נוסיף כעת בקבוק מים רב פעמי, כובעים, משקפי שמש וערכת עזרה ראשונה. כמו כן, כדאי לארוז מטען נייד, פנס ותיק גב יציב ונוח.
  • בישול – אם אתם מתכוונים לבשל בעצמכם, התארגנו לכך. בחדר תמצאו מטבחון מאובזר, אז אתם רק צריכים להביא איתכם מצרכים (שתוכלו לרכוש בסביבת המלון). כמו כן, עבור בישול בשטח נדרשים כלים מתאימים. זכרו שאתם מקבלים מאיתנו ארוחת בוקר, ואם תעדיפו לא לבשל ישנן אופציות רבות באזור.
  • פנאי – לא שיחסר לכם מה לעשות במהלך החופשה, אבל לפעמים דווקא הדברים הפשוטים הכי משמחים. שקלו לארוז ספרים, קלפי ומשחקי לוח, על מנת לבלות זמן איכות עם עצמכם או עם אחרים.

בתי הארחה בצפון – יותר טבע, פחות טכנולוגיה

  • חיבור לטבע – המפגש עם הטבע דרך מפגש עם נופים עוצרי נשימה, צמחים מגוונים ובעלי חיים  מעשיר את הנשמה. פעילויות בחיק הטבע כמו טיולי הליכה, רכיבה על אופניים וכו' מטפחות הערכה עמוקה לסביבה, מקדמות בריאות גופנית ורווחה נפשית.
  • חוויות ייחודיות –  חופשה כפרית בצפון מציעה חוויות ואווירה שתתקשו למצוא במקום אחר, ומאפשרת לשבור שגרה ולהתרענן. נצלו זאת עד תום כדי לחוש בחופש אמיתי, אמצו את השלווה והרשו לה לעטוף אתכם.
  • פחות זמן מסך – קשה להפריז בחשיבות של התרחקות מטכנולוגיה ומסכים למספר ימים, גם למבוגרים ובוודאי לילדים. זה הזמן להסתכל ולהקשיב ליקיריכם באמת, בתשומת לב מלאה, ולהעמיק עוד יותר את הקשרים ביניכם. אם תצליחו להשאיר את הטלפונים בכיסים ואת המחשבים מכובים (או בבית) כמה שיותר, תוכלו לישון טוב יותר ולהרגיש יותר מסופקים.
  • זמן איכות – כל זה מוביל אותנו לשורה התחתונה: כאשר מזיזים הצידה את השגרה ומפנים זמן לנופש בכל מובן המילה, אפשר לבלות זמן איכות נדיר עם אנשים אהובים וליצור זיכרונות לכל החיים. אירוח בקיבוצים מספק אווירה נפלאה ורקע מושלם כדי להתחבר ולחוות הרפתקאות חדשות יחד.

שאלות ותשובות

האם יש לכם אירוח כפרי למשפחות בצפון עם בריכה?

כן, אנו מציעים נופש כפרי עם בריכה, בחלק ממלונות המטיילים תמצאו בריכות עונתיות. כמו כן, תוכלו לבקר במסלולי מים, נחלים ומפלים באזור המלון שתבחרו.

האם יש לכם אירוח קיבוצי בצפון למשפחות שמתאים לדתיים?

בהחלט, אנחנו מציעים אירוח כפרי בצפון למשפחות חילוניות ודתיות כאחד.

האם האירוח הכפרי בקיבוצים בצפון כולל ארוחת בוקר?

כדי שתוכלו להתחיל כל יום עם האנרגיות הטובות ביותר, ולצאת לטייל או לפעילות אחר בחיק הטבע, המלונות שלנו כוללים ארוחת בוקר מפנקת (בחלקם נדרשת הזמנה מראש).

האם חדרי אירוח בקיבוצים בצפון מתאימים לכלבים?

כלבים הם לא רק החברים הטובים ביותר, אלא חלק מהמשפחה. כמובן שגם הם מוזמנים להצטרף, להתארח אצלנו לצידכם ולהנות מכל מה שיש לנו, לקיבוצים ולצפון להציע.

כיצד בוחרים אטרקציות במהלך אירוח בקיבוצים בצפון?

כמות האטרקציות, הפעילויות והמסעדות בצפון עצומה, ולא פחות חשוב מכך, מאוד מגוונת. זה אומר שתוכלו בקלות למצוא דרכים נהדרות לבלות בחופשה, בין אם אתם עם או בלי ילדים, באמצע או בסוף השבוע, חילוניים או דתיים. כדי לבחור, חשבו על הדברים שאתם ושאר בני המשפחה אוהבים לעשות, על עונת השנה ועל התקציב שלכם, ונסו להרכיב פאזל מגוון ומסעיר של אטרקציות.

האם אירוח בקיבוצים בצפון למשפחות כולל פעילויות בחגים?

בהחלט! במהלך חגים ארוכים כמו פסח וסוכות, וכן בחודשי החופש הגדול, אנו מקיימים פעילויות נפלאות במקומות האירוח עצמם. לקראת כל תקופה כזו, תמצאו באתר שלנו את כל הפרטים.

האם ניתן להזמין אירוח כפרי בצפון ברגע האחרון?

תמיד כדאי לבדוק, במקום להניח שכבר איחרתם את הרכבת ואין מקום. הזמינות תלויה בתקופה ומן הסתם הסיכוי יותר גבוה ככל שמזמינים יותר זמן מראש, אך לפעמים גם בשנייה האחרונה תשיגו חדר/ים. לא השגתם אירוח כפרי בקיבוץ מסוים? נסו את המלונות הכפריים האחרים שלנו.

מלונות מטיילים