מקומות לפיקניק בצפון

אין כמו לקחת פסק זמן מהשגרה המתוחה, לפרוס שמיכה, לנשנש מטעמים ולהתמסר להנאה.
פיקניק מהווה הזדמנות לסעודה בטבע, תחת כיפת השמיים ובאוויר הפתוח, עם מי שאוהבים.

  • מתאים לכלבים
  • נגיש
  • המלצות לימי טיול
  • טיולים
  • מסלולי מים
לתצוגת מפה

הקצה הצפוני של המדינה שופע יעדים אטרקטיביים לחוויה. אספנו עבורכם מקומות לפיקניק בכל סגנון שתרצו – אל תשכחו למלא בכל טוב את הסלסלה! 

האזור שלא הכרתם בנחל חרמון – חניון האקליפטוס

נחל חרמון – בניאס הוא אחד המקומות האהובים על מטיילים ואולי לא ידעתם, אבל מחוץ לשמורה בקרבת שדה נחמיה בנחל חרמון התחתון, יש אזור ללא תשלום בו הנחל זורם ואפשר ליהנות בו גם מפיקניק נינוח. שלל פינות חמד ממתינות לבואכם לאורך הנחל בצל, רק חשוב לשים לב לזרימה החזקה אם בכוונתכם לטבול רגליים או לשלב שכשוך במים ומומלץ להביא גם אבובים. יש חניון קטן אך אין איסוף אשפה ולכן – הגיעו מצוידים היטב ואל תשכחו לפנות אחריכם. כוונו את ה-WAZE לחניון אקליפטוס.

חוויה בשמורת ראש הנקרה

אי אפשר שלא להתאהב בקסם של ראש הנקרה – הנקרות המסתוריות, האוצרות הימיים והנופים המסנוורים. בשמורת ראש הנקרה הישר מהפסגה תיהנו מתפאורה עוצרת נשימה – כל מה שדרוש לפיקניק בלתי נשכח ועל אחת כמה וכמה לאור שקיעה. ראש הנקרה הוא בין מקומות לפיקניק שיפתיעו וירגשו אתכם כל פעם מחדש… הפלא הגיאולוגי של הנקרות מוצג היטב בסיור החושף את גבישי האבן הטבעיים וקצף הגלים כאשר הגישה מתאפשרת עם רכבל קצרצר. אפשר בהחלט ליהנות כאן גם מהשכרת אופניים או רכב חשמלי, לדווש או לנסוע ולחזור לפיקניק ולסיים אותו בסיור לילי מאורגן בנקרות.

נפגשים בתל אנפה לפיקניק קסום

במזרח עמק החולה, קרוב לקיבוץ שמיר, מסתתרת תל אנפה וגבעת הנרקיסים שלה, הפורחת בתקופת העונה הקרה. התל משתרע על פני 20 דונם בגובה של 90 מטרים מעל פני הים ובראשו עצי אלה אטלנטית. התל כולל גם שרידים של ישוב מהתקופה ההלניסטית – חנו את הרכב ברחבת החנייה ועברו בגשר לתל. אל תפספסו את התצפית לעבר עמק החולה, כך שבעונת הנדידה תוכלו גם לתצפת בציפורים הנודדות. אפשר לשלב עם מסלול הליכה קליל של כשעה וחצי המתאים לכל המשפחה ולקנח בפיקניק בין הנרקיסים בחורף.

פיקניק מהנה בפארק גורן

טובל בחורש של הגליל המערבי עם מבצר מונפור מככב מרחוק – פארק גורן הוא כוכב של מקומות לפיקניק. מכאן אפשר גם לצאת לנחל כזיב ולהתענג על המדרונות העטופים בפריחה עונתית. מוזמנים לתפוס מקום בחניון המצפור בו גם שולחנות מסודרים ושירותים והוא הקרוב ביותר למבצר או כ-3 ק"מ מהמבצר להשתקע להנאתכם בחניון הזיתים ומשם למי שמחפש הליכה מעט מאומצת, להגיע לעין טמיר. שולחנות פיקניק ושבילי הליכה ממתינים לכם גם בחניון החרוב בפארק גורן. פארק אליו תחזרו שוב ושוב ותמיד תגלו משהו חדש ותיהנו מפיקניקים כיפים.

הפתעה לפיקניק וטיולים בחורבת דנעילה

מקום נוסף בגליל המערבי הנמנה עם מקומות לפיקניק המועדפים בקרב מטיילים הוא חורבת דנעילה. הוא קרוב לפארק גורן ולנחל שרך. ישנו מסלול מעגלי מרענן מהחניון לחורבה – אתר ארכיאולוגי ביער הילד היהודי בו גילו שרידים של כפר גדול מהתקופה הביזנטית והצלבנית. היום יש כאן שחזור של בתי הבד ושבילים להליכה בנחל שרך ומערת שרך כמו גם אתר זיכרון לחללי המועצה האזורית מעלה יוסף. נוסעים לפי השילוט לחנייה של נחל שרך ומשם לפיקניק בחורבה.

מיקום