מעיינות חמים בצפון

מחפשים חוויית ספא בחיק הטבע? מעיינות חמים יפתיעו וירגשו אתכם בתחושה המדמה ג'קוזי תחת כיפת השמיים.
הנאה חמה לעיתים כמו בסאונה ומפנקת כמו שרק הטבע יכול להעניק.

  • מתאים לכלבים
  • טיולי חורף
  • טיולים
  • מסלולי מים
  • מעיינות
לתצוגת מפה

אספנו עבורכם מספר המלצות על מעיינות חמים בקרבת מלונות מטיילים. אל תשכחו בגד ים וחלוק!

מעיינות חמים ברמת הגולן

רמת הגולן לא מפסיקה להפתיע ולרגש ומאגר עורבים הוא אחד המקומות בהם תוכלו לשכשך להנאתכם בלי לקפוא מקור. התפאורה של הגולן יחד עם מי המאגר שנוצר בשל הקידוח מייצרת חוויה בלתי נשכחת. נביעה תת קרקעית המספקת עבורכם את התנאים האופטימאליים לטבילה – בין 35 ל-42 מעלות, כשהכל תלוי בחברה האחראית על הזרמת המים לבריכה. אך אם צינור הברזל פתוח מדובר בחגיגה אמיתית. נווטו ב-WAZE לצומת ווסט והמשיכו לכיוון יער אודם וכבר 250 מטרים פנו לשביל כורכר עד למאגר. בחוץ קר – בפנים חם!

לא חם במאגר העורבים? אל דאגה ממש לידו יש את מאגר בנטל. עוד פנינה רטובה ונעימה ברמת הגולן שניזונה מצינורות מים שלרוע המזל, לא תמיד פתוחים, אבל אולי יהיה לכם מזל וכשתגיעו – תיהנו מהמים החמים. חכו בסבלנות. לעיתים ההתחלה פושרת ובהמשך המים חמים ואפילו לוהטים ובעקבות קידוח המים באזור אפשר ליהנות כאשר יש זרימה טובה מבריכות שכשוך קסומות. המאגר אוגר מי שיטפונות ומהווה הזדמנות עבור מטיילים "לתפוס" מי מעיינות. בכל מקרה, צפו לאוויר צלול, תצפיות מסנוורות וקרבה לשפע של מסלולי טיול. חפשו את רחבת העפר סמוך לכביש 959, מאגר בנטל.

במרחק חצי שעה נסיעה ממעיינות אלו, תמצאו את מלון מטיילים הווילג' ומלון מטיילים ארץ דפנה, ממליצים לשלב לינה וטיול למעיינות החמים!