חופשה משפחתית בצפון

מתי בפעם האחרונה ביליתם עם המשפחה זמן איכות אמיתי? עכשיו זה הזמן לארוז ולארגן חופשה משפחתית בצפון. הזירה הצפונית שופעת פינות חמד ירוקות, נופים מרהיבים, אטרקציות בכל הסגנונות וטיולים משגעים.
מתחם הבקתות במלון מטיילים הווילג'

כל שצריך זה להזמין את המלון הנכון שיהווה את נקודת הזינוק האולטימטיבית ופעילויות מהנות בסביבה. החליטו האם תרצו חופשה בקונספט רגוע או אנרגטי, לבלות בים או ביבשה או לשלב בין כל העולמות וליצור הרבה חוויות נעימות. מלונות מטיילים פתוחים לחופשה משפחתית באזורים היפים של הצפון, מקבלים בברכה חיות מחמד, מציעים בריכה בעונה והסדר מיוחד לבריכות מחוממות וארוחת בוקר שתטעין אתכם באנרגיות לקראת המשך היום אשר בסיומו תשובו ליחידות אירוח נוחות ומצוידות היטב.


חופשה משפחתית באווירה כפרית במטולה

קחו פסק זמן מהחיים המוכרים ומהשגרה המרתונית והחליפו את הדינאמיקה המהירה של העיר באירוח במושבה הציורית מטולה ששמרה על צביון נוסטלגי מלבב. מלון מטיילים מטולה ממוקם בלוקיישן נהדר במושבה ומציג חדרים בעיצוב מודרני עכשווי בגוונים רכים אשר משרים רוגע ומאובזרים בכל מה שדרוש לחופשה נעימה. תוכלו ליהנות מארוחת בוקר ישראלית ומגינה מטופחת להפליא. המלון נהדר בכל עונה וקרוב לאתרי טיול רבים מהבניאס דרך מבצר נמרוד ועד אתר הסקי חרמון, מרכז קנדה בו משטח החלקה ופעילויות מקורות וטיולים בנחל עיון. מטולה אהובה גם בשל החוויות הקולינאריות הרבות שהיא מציעה למבקרים במסעדות מוערכות ויקבים בסביבתה.

פאן מהבוקר ועד הלילה במלכיה

מול הנוף המסנוור של הרי הגולן ועמק החולה מחכה לכם מלון מטיילים מלכיה. קיבוץ תוסס שופע עצי פרי ובמלון תיהנו מלינה ביחידות אירוח מקסימות מאובזרות היטב וארוחת בוקר המוגשת בחדר האוכל. יש כאן גם פינות לאתנחתא, מגרש משחקים ובריכת שחייה עונתית ומלכיה עצמה מהווה נקודת יציאה מצוינת לאטרקציות מסוגים שונים: רכיבה על סוסים בחוות בת יער או בחווה במלכיה, חתירה נמרצת בקייקים של כפר בלום, סיור במושבת האומנים או טיול בנחל דישון. המקום המושלם לחופשה עם ילדים בכל הגילאים, טיול בין דורי חלומי.

גשר הזיו למשפחות שאוהבות לטעום מכל העולמות

הכי קרוב שיש לחוף אכזיב מבין מלונות מטיילים הוא מלון מטיילים גשר הזיו. כבר בנסיעה אליו תרגישו את בריזת הים המרעננת וביחידות האירוח תיהנו מהמוטיבים שמדברים בשפת הים כמו הקירות הכחולים והעוגנים שמתנוססים עליהם. מסביב כרי דשא ירוקים, פינות רביצה נעימות. בבוקר תיהנו מארוחה משביעה בסגנון ישראלי ותוכלו לבחור מבין שלל האטרקציות הפזורות במרחק נסיעה קצרצר כמו חוף אכזיב המפורסם או חוף בצת, מבצר מונפורט המרהיב והנקרות של ראש הנקרה. שילוב מנצח בין הרים, מערות ונחלים, העיר העתיקה של עכו , מרכזי קניות, מסעדות. חופשה משפחתית מנצחת.

הכפר בו כולם נהנים ובגדול

בבית לרוב כל אחד מבני המשפחה שקוע בחדרו או בעולמו ואילו בחופשה משפחתית בצפון יש לכם הזדמנות לאחד כוחות וליהנות מהביחד. מלון מטיילים הוילג' נהר הירדן הוא המקום המושלם לכך. בקתות עץ בשיק אלפיני ומרחבים ירוקים, בריכת שחייה גדולה וחדר אוכל מעוצב בו מוגשות ארוחות, מגרש משחקים וספורט וקרבה למקומות בהם תוכלו לבלות כמו קייקים בנהר הירדן, משחקי פיינטבול, טיולי ריינג'רים, מסעות ג'יפים, מפל התנור, תל דן. טיולים מבוקר ועד ליל וחזרה לכפר נופש משפחתי שמח.

חוויה משפחתית באילון

בקיבוץ אילון היפה משפחות רבות ימצאו את מבוקשן בחופשה נעימה וכיפית. יחידות אירוח מצוידות היטב ובגווני הטבע הנשקף מבחוץ, ארוחת בוקר טובה ומתקני ברביקיו, בריכת שחייה עונתית. מלון מטיילים אילון קרוב לאטרקציות מובילות בזירה הצפונית כמו עין חרדלית, הפארק הלאומי אכזיב, הנקרות של ראש הנקרה, מערת קשת ומבצר המונפורט ואגם מונפורט העשיר באטרקציות. מתכון בטוח לנופש משפחתי מוצלח

ברוכים הבאים לארץ הדפנה

מלון מטיילים ארץ דפנה מהווה מקום מצוין נוסף לחופשה משפחתית בצפון. היחידות המעוצבות מאובזרות בכל הדרוש ויש כאן טרקלין נעים, בריכת שחייה עונתית ומרבדים ירוקים ונחל הזורם בקיבוץ עצמו. מרחק קצר מכאן שפע של טיולים ואטרקציות למשפחות כמו מפל הבניאס האהוב, טיילת עמי, קייקי כפר בלום, רוג'ום קיר טיפוס ומתחם נינג'ה ואתר הסקי של החרמון. קיץ, חורף, אביב או סתיו – במלון מטיילים ארץ דפנה משפחות עושות חיים בכל ימות השנה!

אז למה אתם מחכים? חופשה משפחתית בצפון ברשת מלונות מטיילים עכשיו במבצעים מיוחדים

מבצעים מיוחדים