נופש בקיבוצים בצפון

נופש בקיבוצים במלונות מטיילים ברחבי הצפון שיפגיש אתכם עם היופי של הנחלים, המפלים, מרכזי המבקרים, החוות החקלאיות, עבודת האדמה ומיטב הקולינריה והתוצרת המקומית.

הקיבוצים קוראים לכם ואי אפשר שלא לבוא… השלווה העוטפת מכל הכיוונים, התפאורה הירוקה והאוויר הצח. הקונספט הקיבוצי הייחודי למדינת ישראל מציע מתכון מנצח לחופשה חלומית לחובבי הטיולים והאטרקציות.
דמיינו לעצמכם את הילדים משתוללים במרחבים הפתוחים, חיות המחמד שמתקבלות בברכה נהנות משפע הצמחייה ואתכם משתכשכים בבריכה ונהנים מזמן איכות זוגי, משפחתי או עם חברים בממלכה שבה הכל כל כך רגוע, רחוק מההמולה של העיר הגדולה והכי קרוב שיש לטבע.



נופש בקיבוצים במלונות מטיילים

באילו מלונות מטיילים בקיבוצים תוכלו לנפוש ומה מחכה לכם בכל אחד מהם? נצא למסע הכרות קצרצר….

כשחיי הכפר פוגשים את הקיבוץ
נתחיל במלון מטיילים הוילג' על הירדן בקיבוץ שדה נחמיה. זהו קיבוץ יפהפה באחד המיקומים אטרקטיביים בארץ, נושק לנהר הירדן ובאזור גדוש חוויות ופעילויות בכל הסגנונות האפשריים. קייקים, טיילת קסומה, עמק החולה, נחל חרמון ועוד אתרים מיוחדים, שכל אחד מהם מספק למטיילים ולנופשים נוף גלילי מרהיב והנאות בלי סוף.
הוילג' הוא כפר נופש מושקע עם בקתות עץ בניחוח אירופאי ומרבדי דשא, מצויד בבריכת שחייה עונתית ולצדה בית קפה בו מוגשות ארוחות הבוקר. יש כאן מגרש ספורט ומגרש משחקים והצוות של המלון מרבה לארגן פעילויות מעניינות במשך כל ימות השנה וישמח לכוון אתכם גם בתפירת החופשה האולטימטיבית עבורכם באזור הגליל.


שמח בקיבוץ על ההר
קיבוץ מלכיה הוא עוד פנינה צפונית שכובשת את לב המטיילים ומלון מטיילים מלכיה ברכס הרי נפתלי מחבק בחמימות בדמות יחידות אירוח ביתיות ומאובזרות בכל מה שדרוש לחופשה קיבוצית בנוחות מקסימלית. כאן, על הר, בגובה 700 מטרים מעל פני הים תיהנו מארוחת בוקר ומקרבה למקומות קסומים. מוזמנים לצאת לטיול בנחל דישון, לעצור ללגום יין ביקב דלתון או אדיר ולקנח בטיול טרקטורונים אנרגטי להפליא. לחזור ליחידות לברביקיו או למנוחה משותפת עד ליום הבא…


הכי קרוב לאכזיב מחכה לכם גשר הזיו
ברוכים הבאים למלון מטיילים נוסף שמציע נופש בקיבוצים בצפון – גשר הזיו. יחידות אירוח שמעוצבות בסגנון שמתכתב עם הסביבה הימית הקרובה כמו שמורת אכזיב הפלאית, מוקפות במדשאות מרעננות וחדר אוכל בו תיהנו מארוחה טובה לפני כל טיול או מארוחות ארוזות. האורחים נהנים מגישה לבריכה עונתית בקיבוץ וכן מסביבה שופעת כמו ראש הנקרה, שמורת נחל כזיב ומבצר מונפורט. כל שצריך זה רק לבחור איך ליהנות בקיבוץ ומחוצה לו.


לנפוש לצד הנחל בארץ דפנה
קיבוץ אהוב נוסף הוא קיבוץ דפנה בסביבת עמק החולה, הכי קרוב שיש לנחל דן האהוב – פלגי המים הצלולים יחד עם אוויר ההרים מספקים את הרקע המושלם לחופשה במלון מטיילים ארץ דפנה. השער שלכם לחופש פעלתני או רגוע כבקשתכם. יחידות אירוח נעימות וחדר אוכל רחב ידיים, פינות חמד מכל עבר ואווירה נעימה.

מטיילים לאילון ונהנים מכל רגע
אילון הוא יעד קיבוצי מבוקש למי שמחפש נופש בקיבוצים בצפון. היחידות המחופות פרקט בגווני הטבע מתמזגות על רקע התפאורה הירוקה שמאירה עיניים ובמתחם האירוח חדר אוכל נעים. הקיבוץ עצמו הוא מוקד עלייה לרגל למי שמחפש גלריות ואירועים מוסיקליים ומרחק נסיעה קצר ממנו תגיעו למסלולים כמו נחל בצת ופארק גורן, מערת קשת ועוד מקומות להשלמת החוויה.



מוזמנים להזמין נופש בקיבוצים במועד הנוח לכם ביותר ולטעום מכל הטוב שיש למלונות מטיילים ולסביבה הקיבוצית להציע לכם…

המלונות שלנו