קמפינג בקיבוץ דפנה

מחפשים מקום ללינת שטח? קמפינג מטיילים דפנה בקיבוץ דפנה הממוקם באחד הלוקיישנים היפים של הגליל העליון מהווה הזדמנות לנפוש עם החברים, החצי השני או הילדים ואפילו להביא עמכם מהבית את הכלבים.
camping dafna

דמיינו לעצמכם לרגע את הסיטואציה הבאה: אתם פוקחים עיניים בבוקר ויוצאים מהאוהל לאוויר הצח, מעליכם כיפת השמיים הזוהרת ומסביבכם תפאורת טבע מהפנטת, פסקול מרגיע של מי נחל הדן מתנגן ברקע וככה מתחיל היום הנפלא שלכם בעת טיול בצפון. קמפינג הוא קונספט מנצח למי שמחפש פסק זמן מהשגרה ואירוח חווייתי הכי קרוב שיש לטבע.

מה במתחם? צל עצי תות וחורש, נוף עוצר נשימה וגולת הכותרת – נחל הדן הזורם בשטח הקיבוץ. תוכלו להשיק את החופשה המלהיבה בטיול לאורך הנחל או לעצום עיניים מרחק נגיעה ממי הנחל המרעננים.


האוהל מחכה לכם

בין אם אתם חובבי קמפינג ובין אם זו הפעם הראשונה שלכם באירוח מסוג זה, קמפינג בקיבוץ דפנה הוא בדיוק מה שחיפשתם. מעבר למיקום והקרבה למסלולי הטיול האהובים בצפון והאטרקציות הנפלאות בסביבה, המתחם אידיאלי לקמפינג לייט.

למה הכוונה: אתם יכולים ליהנות מלינה בתנאי שטח אבל נעימה, נוחה ומסודרת. ארגנו עבורכם את כל התנאים האולטימטיביים והשירותים בהישג יד! אתר הקמפינג בדפנה הוא יוזמה של רשת מלונות מטיילים הוותיקה המציעה גם את מלון מטיילים ארץ דפנה.

החברה מיומנת ומנוסה בטיולים ואירוח מכל הסוגים ובכל הסגנונות. בשל הביקוש לחוויית לינה בשטחה בלב הטבע, פתחה הרשת את המתחם לצרכי קמפינג. הלינה כאן היא באוהל "פופ אפ" המיועד לעד חמש נפשות. מורכב מחומרים עמידים בנוחות המקסימלית.

האוהל המרווח והנעים מגיע מצויד ומאובזר כבר במזרנים ונקודת חשמל עבור כל אוהל, כך שתוכלו להאיר את האווירה וכמובן, לחבר מוצרי אלקטרוניקה כמו מטען לטלפון הנייד או למחשב הנייד, מאוורר נייד וכדומה.


אווירה של חופש

במתחם מסודר ונקי האתר עצמו הוא חגיגה לעיניים ולנפש. מוצל ומוקף חורש טבעי נעים במזג האוויר האביבי, הקיצי והסתווי וכולל גם מקלחות נקיות עם מים זורמים חמים. להנאת הנופשים מטבחון משותף מצויד בכל מה שצריך ליצירת ארוחה ובמתחם גם פזורות פינות מנגל למי שמעדיף ארוחה בסגנון ברביקיו.

על מנת למקסם את חוויית הקמפינג יש להביא עמכם סדינים, כריות, מצעים ושמיכות מהבית, אפשר לרכוש מוצרי מזון בקיבוץ עצמו או להזמין טייק אווי מהמסעדות ובתי הקפה ליד הקיבוץ, או לאכול בפיצה הצמודה לכניסה למתחם. בכל מקרה, יהיה ניתן לרכוש ארוחת בוקר עשירה בתיאום מראש עם רשת מלונות מטיילים, שיובאו אליכם למתחם האוהלים. האווירה השקטה במתחם נשמרת הודות לאיסור על השמעת מוסיקה בשטח המתחם והגישה למתחם אף היא נוחה להפליא, כשניתן לחנות רכבים בכניסה לאתר הקמפינג ולפרוק ציוד סמוך לאוהל.

אם תרצו, אתם מוזמנים לערוך אירועים סגורים במתחם בתיאום מראש בין אם זה יום הולדת חלומי, בר/בת מצווה בלתי נשכחים או אירועים אחרים. קמפינג בקיבוץ דפנה יפעל החל מאפריל ועד סוף סוכות, בתקופה המלבלבת של השנה עם מזג האוויר הנפלא וכל ההזדמנויות התיירותיות שמציע האזור של קיבוץ דפנה.

קמפינג מטיילים דפנה קרוב לכל האטרקציות והטיולים השווים, ההרפתקה שלכם בקמפינג דפנה אינה שלמה בלי החוויות שתצברו במשך הטיול. המקום קרוב לעמק החולה, שמורת טבע תל דן כמובן ואתם מוזמנים לתבל את החופשה גם בטיולי ריינג'רים, מסע טרקטורונים אנרגטי או שייט קייקים מלהיב בנהר הירדן, נחל שניר, מפל סער השוצף, השביל התלוי של הבניאס ועוד מקומות שצוות המתחם ישמח להמליץ לכם עליהם.

אז למה אתם מחכים? יוצאים לקמפינג בקיבוץ דפנה!

מלונות מטיילים