קמפינג עם ילדים בצפון

קמפינג עם ילדים בצפון הוא הזדמנות נהדרת לחוויה מעצימה לילדים, להרגיש בחיק הטבע ולהיות כמה שיותר קרובים למקומות היפים של האזור. לפניכם מספר טיפים לבחירת אתר קמפינג עם ילדים בצפון שיענה על התשוקה שלכם לישון בחיק הטבע ולטייל.
קמפינג עם ילדים בצפון

מתי בפעם האחרונה יצאתם להרפתקה עם הילדים? מוזמנים לתכנן גיבוש משפחתי בלתי נשכח במתכונת חווייתית במיוחד. קמפינג עם ילדים בצפון הוא קונספט מנצח לחופשה מסוג אחר.



דמיינו את עצמכם ואת המטיילים הצעירים מגלים את היעדים המבוקשים בקצה הצפוני של המדינה – יערות, שמורות טבע, נחלים מפכפכים, הרים מרשימים ואינספור אטרקציות בכל הסגנונות האפשריים. כשיום הכיף מסתיים, פשוט מגיעים למתחם קמפינג מסודר ונהנים מלינה בשטח בסטייל.
לישון באוהל, להתחבר לטבע הכי קרוב שאפשר, לאכול בחוץ באוויר הפתוח תחת שמיים זרועי כוכבים מנצנצים וליהנות מזמן איכות ביחד וצבירת זיכרונות משותפים לכל החיים.

סביבת אירוח טבעית לכל המשפחה
לא פלא שהפורמט האהוב של קמפינג עם ילדים בצפון הפך לכה פופולארי. הוא מציע מגוון יתרונות ומי שכבר ניסה וחווה, רוצה לשחזר את הקסם שוב ושוב.
לינת שטח מאפשרת לישון מחוץ לבית, אבל במעין בית חלופי – אוהל וזה כשלעצמו חוויית מגורים שונה שהילדים בוודאי ישמחו להכיר או לחזור אליה.
במחנאות הילדים לומדים גם איך להסתדר בשטח ואפילו מפתחים מיומנויות הישרדות שישמשו אותם להמשך – לטיולים ולחיים בכלל. איך לבשל בשטח, לומדים על צמחייה, ניווט וכל מה שתרצו להראות לכם כחלק מהטיול המיוחד שלכם.
מחנאות גם מעודדת תחושת קהילתיות כאשר ישנים ביחד עם בני המשפחה או עם חברים ואפילו באוהל לצד אוהלים של אחרים ולומדים להסתדר ביחד. מקלחות ושירותים משותפים ואווירה חמה ומחבקת מכל הכיוונים.
קמפינג בצפון עם ילדים מהווה שיעור נהדר בללמוד לחלוק וגם נוסך תחושת ביטחון כאשר הילדים מבלים עם עוד ילדים ומשפחות במתחם אחד והם נהנים מתחושת עצמאות וכמובן, יכולים כך לפגוש חברים חדשים במתחם הקמפינג.
לינה בטבע מסייעת לילדים ללמוד איך להסתדר במצבים שונים, להכיר את הטבע לעומק, להאזין בקשב רב לקולות ורחשי הלילה ולהתעורר אל חיק הטבע הצפוני הפלאי בתחושה של מרחב ויופי טבעי.

קמפינג דפנה – ללון בשטח בכיף ובנוחות
אם אתם לא רוצים להתעסק עם הקמת האוהל או בחיפוש אחר מקום מוצלח לקמפינג עם ילדים בצפון, תוכלו ליהנות מאתר קמפינג נקי, מאורגן באחד המקומות היפים והאהובים בצפון.
קמפינג דפנה מבית מלונות מטיילים הוא בדיוק מה שחיפשתם. אתר נעים באווירה קיבוצית פסטורלית בתנאי לינה סופר נוחים.
כאן מחכה לכם נבחרת שלמה של אוהלים עמידים עם מזרנים המתאימים לעד חמישה נופשים. האוהלים גם מאובזרים בנקודות חשמל צמודות וכל שעליכם לעשות זה להביא עמכם מצעים וליהנות. קמפינג דפנה שוכן במקום מלהיב ומלבב בו זמנית.
בקיבוץ דפנה הקסום עטוף בחורש טבעי קרוב לנחל זורם וכולל גם מטבח משותף ועמדות מנגל לברביקיו משפחתי, פינת קומזיץ לחובבי הפויקה.
תוכלו לרכוש מוצרי מזון בקיבוץ, לשבת בבית הקפה השוקק של המתחם או להזמין טייק אווי מהמסעדות הרבות בסביבת הקמפינג ולהזמין ארוחת בוקר עשירה במלון מטיילים ארץ-דפנה הסמוך.
קמפינג עם ילדים בצפון בקמפינג דפנה מאפשר לכם להירגע בשקט, כי באתר חל איסור מוחלט על השמעת מוסיקה.
מוזמנים להגיע עם האוטו עד לקרבת המתחם ולפרוק ציוד בקלות באמצעות עגלות שמיועדות בדיוק למטרה זו.
הקיבוץ עצמו הוא מקום נהדר לאתנחתא וישנה רחבת משחק לילדים ואת יופיו של נחל הדן החוצה את הקיבוץ ומיקומו בלב עמק החולה הופך אותו לנקודת זינוק נהדרת לטיולים בממלכה הצפונית. מכאן תגיעו במהרה לשמורת טבע תל דן או לנחל שניר, הבניאס, עין מימון ועוד.
אתם מחליטים אם לפתוח בטראק משפחתי או לצאת למסע ברכב שטח ולמה לבחור? שאפשר ליהנות מכל הפעילויות בחופשת קמפינג משפחתית אחת!


רשת מלונות מטיילים מציעה לכם נבחרת של מלונות בצפון הסמוכים למסלולי הטיול, אתרי האטרקציות והאקשן הבולטים בגליל המערבי ובגליל העליון כולל ארוחת בוקר ישראלית עשירה המוגשת בסגנון בופה וחדרי אירוח נעימים עטופים בירוק.

המלונות שלנו