קמפינג עם כלבים

קמפינג מטיילים דפנה הוא המקום האולטימטיבי עבורכם ומציע חוויית לינת שטח נעימה עם הכלבים שלכם באזור יפהפה כאשר בקיבוץ עצמו עובר נחל הדן ותוכלו להאזין לפכפוך מי הנחל וליהנות מאווירה שלווה בקרבה למגוון מסלולי טיול ופעילויות אנרגטיות לפי בחירתכם.
קמפינג עם הכלב

החופש קורא לכם, אבל אתם לא רוצים להשאיר בבית את הכלב הנאמן והאהוב?
לא צריך לבחור אם לצאת לחופש אתו או להישאר בבית וגם לא למצוא אלטרנטיבה כמו פנסיון או דוג ווקר.
קמפינג עם כלבים מאפשר לכם ליהנות ביחד כל המשפחה בהרכב מלא!



נהנים עם הכלב באוהל אחד

לקמפינג יש המון יתרונות מכל כך הרבה בחינות. בין אם כבר הייתם בעבר ונהניתם ואתם רוצים לחזור שוב ושוב על החוויה ובין אם זו הפעם הראשונה שלכם, תגלו שמדובר באופציה נהדרת לחופשה. הזדמנות להרגיש הכי קרוב שאפשר לטבע, לינה באוהלים נוחים, חוויה לכם ולילדים וגם לכלבים. הם יוכלו ליהנות ממרחב תנועה, ממפגש עם כלבים אחרים, מלינה ביחד אתכם באוהל. מעבר ללינה עצמה, תוכלו לטייל וליהנות מזמן איכות וגיבוש עם הכלב והוא יוכל גם ליהנות מפעילות גופנית נמרצת ופריקת אנרגיות שחשובות מאוד לתפקוד ולבריאות שלו. בעת טיולים בטבע הכלב יוכל לחוות גילויים שונים שלא בהכרח מתאפשרים בגינה ליד הבית. הטבע הפתוח עשיר ומגוון ואפשר ליצור תמהיל טיול מסקרן שיתאים לכם ולכלב כולל הליכה לאורך הנחל, טיפוס על הרים וביקור במקומות ידידותיים לכלבים.

מה חשוב לדעת לפני שיוצאים לקמפינג עם כלבים?

הדבר החשוב ביותר הוא לבחור קמפינג ידידותי לכלבים שמקבל בשמחה את החברים על ארבע ולברר את זה מראש. קמפינג מטיילים דפנה הוא המקום האולטימטיבי עבורכם ומציע חוויית לינת שטח נעימה עם הכלבים שלכם באזור יפהפה כאשר בקיבוץ עצמו עובר נחל הדן ותוכלו להאזין לפכפוך מי הנחל וליהנות מאווירה שלווה בקרבה למגוון מסלולי טיול ופעילויות אנרגטיות לפי בחירתכם. קמפינג מטיילים דפנה מספק לכם אוהלי פופ-אפ איכותיים עד חמש נפשות כך שניתן להכניס את הכלב לאוהל ולספק לו את ההגנה, החמימות וקורת הגג ללילה. האוהלים מצוידים במזרנים נוחים ובנקודת חשמל לחיבור מוצרי האלקטרוניקה שלכם והמתחם עצמו שמתאים ללינה עם הכלב עשיר במרחבים פתוחים, כולל מקלחות עם מים זורמים חמים ופינות אתנחתא וברביקיו במידה ותרצו להכין סעודה ולאכול תחת כיפת השמיים. כל מה שצריך זה להביא עמכם מהבית את כל הציוד לו הכלב שלכם זקוק כמו למשל, קערית לאוכל ושתייה, רצועה שתהיה נוחה לטייל עמו במקומות בהם דורשים שהוא יהיה רתום ולשחרר במקומות בטבע הפתוח בו אין בעיה לכלב להסתובב חופשי ומאושר. עבורכם יש להביא סדינים, מצעים ושמיכות שלא מסופקים במתחם הקמפינג ללינה נעימה ונוחה ואפשר כמובן להביא מזון. יש אפשרות להזמין מראש ארוחת בוקר אם תרצו להשיק את היום בארוחה מוכנה עבורכם. כמו כן, הלנים באתר הקמפינג קרובים לבתי ממכר שונים בקיבוץ דפנה עצמו כאשר גם במתחם יש מזנון מסודר. חניית הרכב היא בכניסה לאתר הקמפינג וניתן לפרוק ציוד באמצעות העגלות הקיימות.

טיול מושלם עם הכלב בגליל העליון

מקמפינג דפנה לאן שתרצו באזור הגליל. עין תינה מחכה לכם בקרבת מקום ושלל נקודות קסומות כמו נחל שניר, עין דבשה, נחל עיון וכמובן, פארק דפנה. כל כך הרבה מקומות שתוכלו לצבור בהם חוויות נהדרות, להצטלם על רקע כובש ביופיו וכל זה עם הכלב שלכם ובלי דאגות מה שלומו ואיך הוא מעביר את התקופה כשאתם רחוקים ממנו. המתחם פועל מאפריל ועד סוף סוכות, בתקופה הנהדרת בשנה בה נהנים ממזג אוויר ואווירה קסומה באזור הצפון. אין להשמיע מוסיקה בשטח המתחם מתוך מחשבה על רווחת המתארחים ואם תרצו לקיים במקום אירועים, תוכלו ליצור קשר מראש..
והעיקר – ספרו שאתם מגיעים עם הכלב ואל תשכחו לתעד תמונות מחופשת השטח החלומית שלה.

מלונות מטיילים באזור