מקומות יפים בצפון

מחפשים מקומות יפים בצפון לטיול? הצפון שופע מסלולים, תצפיות ונחלים מקסימים שהעין לא תדע מהם שובע. הנה כמה מהאהובים עלינו

הצפון יחשוף בפניכם כל פעם מחדש מקומות קסומים שמזמנים חוויות מרתקות בחיק הטבע בין אם בתצפית לעבר ציפורים או בטיפוס למרומו של הר, הליכה על החול הרך לאורך קו החוף או ביקור בגנים מטופחים. חופשה במלונות מטיילים תפגיש אתכם עם מקומות יפים בצפון ברחבי הגליל והגולן. ליקטנו עבורכם מספר לוקיישנים שאסור לפספס בנופש הפעלתני הבא שלכם. זכרו – כשיוצאים, מגיעים למקומות נפלאים!


נקודת זינוק לתצפית מסנוורת
הכינו את המצלמה כי אין ספק שתרצו ללכוד בעין העדשה את היופי הטבעי שיוצג לראווה במצפור קרן נפתלי. זהו מצפור בגובה של 510 מטרים שהוא מעין מרפסת ממנה ניתן להתבונן מהופנטים בחרמון, עמק החולה והגולן. בנוסף, שרידיו של מקדש רומי, מערות קבורה ובורות מים ופינות חמד מוצלות תחת אלה אטלנטית. תתזמנו את הביקור במועד בו הראות טובה כדי שתוכלו באמת להתענג על נוף עוצר נשימה!
היכן מתארחים: מלון מטיילים מלכיה קרוב מאוד למצפור, אך תוכלו להגיע בקלות גם בעת אירוח בוילג' מלון מטיילים על הירדן, דפנה ומטולה. שווה הגעה.

הקסם של המושבה
אין כמו מושבה ציורית שתחזיר אתכם אחורה במנהרת הזמן לבילוי מושלם. המושבה מטולה היא המקום להשאיר את הטרדות מאחוריכם ולהתמסר לשלווה. בתי אבן בניחוח של פעם, גלריות של אמנים, מסעדות משובחות, בוטיקים, נקודות תצפית ומרכז קנדה לספורט בו תוכלו לבלות באקסטרים בקיץ ובחורף כולל משטח החלקה על הקרח, בריכה נעימה ומתקני ספא. תנו לעצמכם זמן לשוטט במושבה, להרגיש את הקצב האחר, לגלות פינות מסתוריות ולטייל בסביבה.
היכן מתארחים: מלון מטיילים מטולה מהווה את נקודת הזינוק האולטימטיבית לגלות את המושבה הוותיקה והיפה, לצד מקומות יפים נוספים בצפון, כמו נחל עיון, תצפית דדו ועוד.

עוצרים במצפור
בין מקומות יפים בצפון אי אפשר שלא להזכיר את מצפור מלכיה. מרפסת תצפית מפרגנת למתצפתים פתוחה לעבר הנוף וממנה ניתן לשטוף את העיניים בכרמים המטופחים ובבקעה היפה כמו גם לראות בימים נאים ובהירים את עמק החולה ואת החרמון. שימו לב שהתצפית היא ממש סמוך לאנדרטאות.
היכן מתארחים: מלון מטיילים מלכיה שמציע אירוח קיבוצי חמים ונעים בדיוק במקום הנכון, ליד השבילים היפים של הצפון.

טיילת מסוג אחר
תשכחו לרגע מהטיילות שליד הים, ליד שדה נחמיה ממתינה לכם טיילת עמי המכונה גם טיילת הירדן והיא נושקת לנהר הירדן. בתקופת החורף המים שוצפים וזה זמן נהדר ליהנות מסוג של מקלחת תוצרת הטבע, אבל בכל זמן בו תגיעו, ודאי תבחינו במסלול הנעים והנגיש שמתאים אפילו לטיול עם קטנטנים, עגלות וכלבים.
היכן מתארחים: לטיילת עמי אפשר להגיע בקלות מהוילג', אך גם ממלונות מטיילים, דפנה, מלכיה, מטולה וקמפינג דפנה.

שימו לב לקשת
מערת קשת היא אחד מאתרי התיירות המפורסמים בקצה הצפוני של המדינה ואם חיפשתם מקומות יפים בצפון בהם אפשר ליהנות בכל חופשה צפונית, זו המערה עבורכם. מסלול קל להליכה ופתוח לעבר נוף עוצמתי ילווה אתכם כל הדרך מפארק אדמית למערה פתוחה שצורתה דומה לקשת.
היכונו לתצפית לעבר הגליל המערבי ויופי טבעי.
היכן מתארחים: מלונות מטיילים גשר הזיו או אילון הם הבחירה האולטימטיבית עבור המבקרים במערה.

יפה בחורשה
אחד המקומות שהשתנו עם הזמן בשל אירועי ההיסטוריה היא חורשת הנופלים בשאר ישוב שניטעה עם 73 עצים כזכר לחללי אסון המסוקים ומכאן אפשר לטבול את הרגליים במימיו הצלולים של נחל חרמון ולתפוס שלווה באוויר הפתוח.
היכן מתארחים: במלונות דפנה, הוילג', מטולה וקמפינג דפנה.

מקומות יפים בצפון – צ'ק ליסט למטיילים
ישנם הרבה מאוד מקומות יפים בצפון שתוכלו להוסיף לרשימת המשאלות שלכם כמו דרך נוף הילה למתארחים במלונות גשר הזיו או אילון שמשלבת בין נופים, היסטוריה וארכיאולוגיה וגני אלמונא בג'וליס שמשרים רגיעה טוטאלית. אם תעדיפו חופים, אל תוותרו על חוף אכזיב כולל אקסטרים ימי במהלך החופשה שלכם במלונות גשר הזיו או אילון ואם תרצו להעפיל לפסגה – שביל הפסגה בהר מירון בעת חופשה במלונות אילון ומלכיה יגרום לכם להרגיש בהיי ולהתרשם מהצפון ממעוף הציפור.

רשת מלונות מטיילים מציעה לכם נבחרת של מלונות בצפון הסמוכים למקומות יפים בצפון, אתרי האטרקציות והאקשן הבולטים בגליל המערבי ובגליל העליון כולל ארוחת בוקר ישראלית עשירה המוגשת בסגנון בופה וחדרי אירוח נעימים עטופים בירוק.

המלונות שלנו