אמיגוס מסעדת בשרים על האש

אתם מריחים את הריח הנפלא הזה של הבשר על הגחלים? כי אצלנו במסעדת אמיגוס המשפחתית שבקריית שמונה תמצאו את הכול על הגריל שלנו

  • מסעדות
  • בשרי
  • כשר
לתצוגת מפה

הטיול לצפון פתח לכם את התיאבון? מתחשק לכם משהו טוב על האש? תפתחו פה גדול, יותר גדול, הכי גדול! עכשיו אתם יכולים לטרוף את הנתח הטרי והעסיסי שנמצא על הצלחת שלכם באמיגוס. אצלנו מפנקים אתכם בענק ועד הסוף.

זה לא משנה איזה בשר אתם אוהבים – הכול כבר מקבל את הארומה של הגחלים הלוחשות שמשתלבת עם התבלינים שלנו. מוכנים להזמין? רגע לפני הבשרים, חובה לטעום את הסלטים שלנו – הכול מיוצר באהבה טרי-טרי, יום אחרי יום, כדי להבטיח לכם חוויה מקומית אותנטית, ושתיהנו מזמן איכות עם המשפחה, החברים או העובדים שהגיעו יחד אתכם כדי לטייל.

תרשו לנו לפתוח לכם איזו יין בוטיק מקומי, שאנחנו מייצרים ביקב המשפחתי שלנו, ושמשתלב באופן מושלם עם ארוחה בשרית אלוהית, מתוך העסקיות שלנו שמתאימות לזוגות, לקבוצות ולמשפחות. שבעתם? עכשיו נשאר רק להתרווח בכיסא ולהירגע, היה לנו חשוב ליצור עבורכם מקום חמים, אינטימי ומשפחתי. השקענו בעיצוב, פתחנו מרפסת גדולה ועשירה באלמנטים דקורטיביים והכנסנו את כל הפרטים שיאפשר לכם פשוט לצלול לתוך שיחה, ליהנות מהאוויר הצח וכל זאת על רקע מוזיקה חיה ונעימה והנוף הפסטורלי של הצפון, לצד עצי דקל ומדשאה רחבת ידיים.

אנחנו מחכים לפנק אתכם כמו שרק אנחנו יודעים. אז אם אתם אוהבים בשרים והרבה – דברו אתנו. המקום כשר למהדרין.

מיקום