החווה ביער אודם

בלב מושב אודם שבצפון רמת הגולן, על חלקת יער אלונים קסום נמצאת חוות חופש אקולוגית לבעלי חיים. פינה קסומה בה חיות מסתובבות בחופשיות ושוכנות בהרמוניה ושלווה.

  • פעילות עם בעלי חיים
  • פתוח בשבת
  • אטרקציות לילדים
לתצוגת מפה

על החווה

החווה ביער אודם היא חוות חופש שיקומית לחיות ברמת הגולן- מקום חינוכי ושיקומי לבני אדם ולחיות. החווה פועלת על פי ערכי הקיימות, אקולוגיה, טיפוח צמחיה וכל מה שבניהם. אתם מוזמנים להגיע וללמוד על חמלה וביטחון עצמי דרך קרבה בריאה ומכבדת לבעלי החיים.

בחווה תפגשו מגוון של חיות: חמורים, עזים, כבשים, תרנגולות, ברווזים, ארנבות ומכרסמים, ציפורים, צבים, דגים, חרקים, פרפרים, זאבים, כלבים ועוד. חלק מבעלי החיים אשר מגיעים לחווה עברו חיים לא קלים ובעלי סיפור חיים מרתק, אך עדיין ישמחו למגע יד מלטפת מהמבקרים.

בשל הכוח המופלא שיש לטבע ולבעלי חיים בתהליך ריפוי הנפש- אנו מזמינים להגיע לחווה גם אורחים שחוו או עדיין חווים תקופה קשה או פוסט טראומה. החווה תספק חוויה מעצימה של חמלה ואהבה ללא תנאים. מלבד משפחות של מטיילים ומקומיים מושכת אליה החווה קבוצות ויחידים של נשים ונוער בסיכון, גמלאים, הלומי קרב וגם רודפי שקט.

פעילויות בחווה

חוויה משפחתית של אינטראקציה עם החיות והאכלתן, הדרכות, סיפורים ועובדות מעניינות, יצירה בטבע והרפתקאות בין העצים וכמובן מרחבי מנוחה וישיבה מוצלים וצוננים מתחת לעצי האלון. במקום יוצאים סיורים מודרכים פעמיים ביום בעלות של 40 ש"ח למשתתף.

שעות וימי פעילות

ראשון עד חמישי 9:00-15:00
יום שישי 10:00-13:30
יום שבת 10:00-15:00

בשל מצב הבטחוני מומלץ לתאם ביקור מראש – שעות הפעילות של החווה עשויות להשתנות.

מיקום