החלקה על הקרח בקניון האייס מול

משטח ההחלקה על הקרח בקניון האייס מול באילת מהווה בילוי קריר במיוחד בקיץ האילתי הרותח. מוזמנים להגיע ולהחליק, החל מגיל 6, ולאחר מכן לבלות בקניון העצום שבו חנויות רבות, מסעדות ובתי קפה ומגוון אטרקציות נוספות

  • פתוח בשבת
  • אטרקציות לילדים
  • אטרקציות ובילויים
לתצוגת מפה

קניון האייס מול הוא אחד הקניונים המובילים באילת. בלב הקניון ניצב משטח החלקה על קרח המשתרע על פני 1,800 מ”ר, שעליו תוזמנו לנסות את כישורי ההחלקה שלכם.
גודלו האולימפי של המשטח מאפשר גלישה, בו זמנית, של מאות מחליקים, כך שניתן להחליק עם משפחה, חברים, עם בני זוג וכמובן לבד. נעלי ההחלקה מסופקות במקום, על פי מידת הנעליים שלכם ולאחר שתצטיידו בהן תוכלו להתחיל להחליק על הקרח, כאשר המקצה הקצר ביותר הוא ל 30 דקות.

מידע שימושי מאוד

למי מתאים? ההחלקה על הקרח הינה מגיל 6 או גובה 120 ס״מ ומעלה בלבד (ובנוסף ילדים שגילם מתחת לגיל 6 חייבים בליווי הורה או מבוגר צמוד במשך כל זמן ההחלקה).
מומלץ להצטייד בגרביים עבים. אם שכחתם- תוכלו לרכוש במקום.
כרטיס הכניסה להחלקה על הקרח מקנה לפחות 30 דקות של החלקה לפי המקצים.

בנוסף, מדי שבוע מתקיימים מופעי החלקה מקסימים על הקרח. המופעים מתקיים בימים קבועים: בכל ימי ב׳,ג׳,ה׳, מהשעה 17:00 עד 17:15.


טיפ למטיילים: בקניון האייס מול מגוון רחב מאוד של אטרקציות לכל המשפחה: מוזיאון סלפי, מתחם הבבילון, לייזר טאג, אומגה, רכבת הרים אקסטרים. בנוסף במקום תמצאו כבכל קניון חנויות, מסעדות ובתי קפה, ועוד.

החודש במלונות מטיילים

מיקום