יום בפקיעין- כפר ארבע הדתות

מוזמנים לבלות יום שלם בפקיעין כפר ארבע הדתות, מסעדות אותנטיות,

מקומות תרבות והיסטוריה ומשחק אינטראקטיבי לכל המשפחה!

  • אטרקציות ובילויים
  • אטרקציות לילדים
  • המלצות לימי טיול
  • תרבות וקולינריה
לתצוגת מפה

משהו חדש מתחיל בכפר פקיעין- משחק ניווט סלולרי למשפחות , מוזיאון מרגש, מסעדות אותנטיות מצוינות ומרכז מבקרים דבורת הדבש .

נקודת התחלה לבחירה: במרכז המבקרים דבורת הדבש עסל אלנור בו ניתן להתרשם מכוורת דבורים פעילה דרך חלון זכוכית, לקנות מוצרים מיוחדים שהדבוראי גסאן מייצר ולהשתתף בסדנת יצירה לילדים ומבוגרים עם חלת דבש אמיתית וגדולה. מרכז המבקרים נמצא מול מערת הרשבי (במידה ומתחילים את המסלול מנקודה זו הדרך בירידה) או בבית זינאתי- מוזיאון הנמצא בקומה הראשונה של בית מרגלית זינאתי ומספר את סיפורה, קורות חייה, כמו גם סיפורה של קהילת יהודי פקיעין העתיקה, נוגעים ברבים הנחשפים אליהם. (הדרך בעליה מנקודה זו).

על המשחק

המשחק משלב הליכה בכפר בין הסמטאות העתיקות, פתירת חידות המלוות בתמונות והכרת הכפר וההיסטוריה המיוחדת שלו – הכל בטיול עצמאי ברחבי כפר ארבע הדתות. עלות ערכת ניווט 21-25 ש"ח. בסיום המשחק מוזמנים המטיילים לבקר בבית זינאתי בו ניתן לצפות במייצגים או קוליים מרגשים, ולשמוע את סיפורה של שומרת הגחלת מרגלית זינאתי.

אז מה אוכלים?

שתי מסעדות מומלצות של אוכל דרוזי אותנטי שיחברו אתכם לאווירת הכפר:

1. מסעדת עץ התות במעיין מסעדה הממוקמת ממש על גדות מעיין הכפר הידוע, מתאפיינת בכרזות צבעוניות ודוכן מיץ סחוט טרי על ידה. שם תוכלו למצוא מקומות ישיבה מתחת לעץ התות הענק, בעלי המסעדה המשפחתית יפנקו אתכם במאכלים דרוזים טעימים כמו עלי גפן, חומוס, מסבחה, פיתה דרוזית עם לבנה וזעתר, ממולאים ועוד…

*לבאים ממלונות מטיילים בתיאום מראש- סיור בסמטאות העתיקות בכפר וקפה דרוזי מתנה* 077-9964509

2. מסעדת מטבח השביל- בצד השביל המוביל ממרכז פקיעין לבית הכנסת העתיק ולבית זינאתי, שוכנת מסעדה משפחתית המגישה על מרפסת יפה רחבה מוקפת בעציצים ומוצלת בסוכת גפנים, אוכל דרוזי ביתי ואותנטי. בני הזוג אמירה והאייל עאמר, מקבלים את אורחיהם במאור פנים ובנדיבות מחממת לב, כשהאייל אחראי על האירוח ואמירה אמונה על הבישול וכמו שהיא מבטיחה, כך היא גם מקיימת: האוכל המוגש לאורחים זהה לזה שהיא מבשלת במטבחה הפרטי לבני משפחתה כשהיא מכינה בעצמה את התבלינים בהם היא מתבלת את תבשיליה.

*לאורחי מלונות מטיילים בתיאום מראש- בהזמנת ארוחה–סדנת בישול אוכל דרוזי מתנה!

מיקום