לשה - אפייה במדבר

הגעתם למקום בו הלחם והמדבר חוברים יחדיו אל תוך מאפיית בוטיק קטנה במצפה רמון

  • סדנאות
  • קפה ומאפה
  • כשר
לתצוגת מפה

אתם בדרך לחופשה מדברית במלון מטיילים לוטן? מחפשים מקום קסום וטעים לעצירת התרעננות וקפה? הגעתם למקום הנכון!

מאפיית "לשה"

מאפיית "לשה – אפייה במדבר", הנה מאפיית בוטיק המתמחה בלחמי בריאות, מחמצות, קמחים מלאים ותהליכים איטיים בטכניקות מסורתיות. תוך הקפדה על שימוש בחומרי גלם משובחים. המאפייה ממוקמת במצפה רמון ועם הזמן הפכה המאפייה להיות חלק בלתי נפרד מהנוף המקומי.

בחזית המאפייה ממוקמת חנות המאפייה. החנות מציגה את השפע הקסום המיוצר במאפייה ובנוסף, מציגה מעדנים של יצרני בוטיק שעושים את מלאכתם באהבה. תוכלו למצוא מאפים טריים, טעימים ומפתיעים- מתוקים ומלוחים. האווירה בישיבה בחוץ תאפשר לכם לחוות או האותנטיות והאווירה של המדבר לצד קולינריה משובחת!
בקיצור- כל טוב מדברי.

"שולחן ערוך" מבית לשה

סדנאות וקורסים של שולחן ערוך מבית לשה. סדנת אפיה מגבשת, טעימה ומענגת לכל החושים. 
חובבי הטעמים, משפחות, מטיילים, קבוצות וכולם בעצם, מוזמנים לבחור לכם תאריך ולהצטרף אלינו לשולחן – לגעת, להריח, ללוש ולטעום.

אתם מוזמנים להצטרף למפגש בין אנשים וטעמים. במפגש תוכלו לגעת, להכיר ולטעום מעולם האוכל המרתק. ניגע בכוח העצום הטמון באפייה, נחוש את הקסם המהלך על עולמם של אופים, נשמע סיפורי תרבויות הקשורים לאפיית לחמים, נלמד מתכונים מנצחים וטכניקות אפייה שונות. בסוף הסדנה תערך סעודה שופעת כל טוב הכוללת את מה שאפינו בנוסף לגבינות, מטבלים, סלטים ועוד שפע גדול של פינוקים קולינריים. משך הסדנה כשעתיים.

שעות פתיחת המאפייה:

א' – ה': 08:00-19:00

ו': 08:00-15:00

  • המקום כשר
מיקום