מטיילים בעקבות הסדרה המצליחה "שעת נעילה"

הסדרה המצליחה "שעת נעילה" מחזירה את כולנו לאתרים שהפכו לחלק בלתי נפרד מסיפורה של המדינה,
וניתן בקלות לשלב סיור בהם, במהלך ביקור ולינה ברשת מלונות מטיילים.

  • מתאים לכלבים
  • נגיש
  • המלצות לימי טיול
  • טיולי חורף
  • מסלולי הליכה
  • תצפיות
לתצוגת מפה

צאו בנסיעה מעמק החולה והגליל העליון לכיוון רמת הגולן, ובדרך תיהנו מנוף עוצר נשימה לשדות עמק החולה ואף תראו מעליכם קבוצות עגורים ושקנאים שנמצאים בהפסקת אוכל בעונת הנדידה ומנצלים את שפע האוכל שיש לעמק להציע.

התחנה הראשונה בה תעצרו תהיה אתר הנצחה לחללי גדוד עוז 77, במלחמת יום הכיפורים התנהל במקום זה קרב קשה, בעמק הבכא, בו הצליחו לוחמי הגדוד בפיקודו של אביגדור קהלני לבלום את הכוחות הסורים שהגיעו לאזור ואף תוכלו להתרשם מהטנק הסורי שנפגע בקרב והושאר כמו שהוא.

משם המשיכו עם הרכב לתחנה השנייה שלכם בטיול – הר בנטל והתאום הגבוה ממנו הר אביטל, שניהם חלק ממה שהיה פעם לוע של הר געש. מתצפית ההר נשקף נוף מהפנט של רמת הגולן ואת שרידי המלחמה עצמם ניתן לראות בגובה התצפית. במקום מוצב שנחפר על התל, שגובהו 1,171 מטרים, אפשר להיכנס ולהלך בתעלות הקשר, שחלקים מהן נותרו כשהיו וחלקים אחרים שוחזרו, ואף להיכנס לבונקר הלוחמים. שם גם נמליץ לכם לעצור להפסקת שירותים וקפה בקופי ענן המפורסם.

המשיכו משם עם הרכבים והגיעו לתחנה האחרונה בה יסתיים הטיול שלכם להפעם, תל סאקי בו נערך הקרב הידוע בדרום רמת הגולן במלחמת יום הכיפורים בין כוחות חי"ר ושריון של צה"ל לבין צבא סוריה. הקרב קיבל את שמו מהאזור ההררי תל סאקי שבו הוא התרחש.

צרו איתנו קשר לתיאום סיור קבוצתי מודרך (מותנה במספר משתתפים) או לצאת לטיול עצמאי בעקבות הסדרה.

מיקום