מי השף סדנאות בישול חוויתי

סדנאות הבישול של ״מי השף?״ הינן צירוף של יצירה, איכות וייחודיות שבהכנת האוכל. כאן הכל מתאפשר וכאן הכל מותר. בסדנה נפרוץ את גבולות הטעם, המראה וחוקי המטבח תוך דגש על המגע האישי של כל אדם ואדם בארגון והחברה. רעבים? לא רק סדנאות יש במי השף אלא גם מטבח איטלקי מתנור אבן אותנטי!

  • אטרקציות ובילויים
  • מסעדות
  • סדנאות
לתצוגת מפה

כל שלב ושלב בסדנה של מי השף מנוהל במטבחים קטנים היוצרים ארוחה מדהימה בסיום. האווירה, הצבעים, הריחות הלוקיישנים הנבחרים, התפאורה והתמהיל האנושי יוצרים חוויה שמרגשת את המשתתפים, אותי ואת הצוות כל פעם מחדש.

קצת על השף איתי

הכל התחיל לפני 12 שנים עת סיימתי קריירה צבאית וביטחונית מפוארת. בוקר אחד קמתי והחלטתי שאני הולך לממש את אהבתי העזה למטבח ולבישול. לא גדלתי בבית עם יתרונות קולינאריים ולא עמדתי להציץ לסבתא בסירים. סבא תמיד לקח אותי אתו לשוק מחניודה לבחור ירקות ופירות ואולי שם זה קרה. או אולי פשוט אהבה לתת למישהו משהו שאתה מכין, עושה ומתבל. ארזנו תיקים אשתי ואני ונסענו ללונדון שם נרשמתי ללימודי הקולינריה בביה"ס לה קורדון בלו. ככל שהתקדמתי בשלבים השונים כך גיליתי עולם שלם ומיוחד שנחשף אט אט. סיימתי את הלימודים בהצטיינות בקיץ 2004 ואז התחיל המסע האמיתי שלי בעולם האוכל. דלתות כל המטבחים המעולים בלונדון היו פתוחות בפני ואני בחרתי במסעדה שנקראת Roussillon בעלת שני כוכבים מישליין. חוויה יום יומית במשך שנתיים שבהם נחשפתי לסוגי הבשר השונים, לדגים, לרוטב המיוחד ובעיקר ללחץ המטבח המטורף. כשחזרנו לארץ הבאתי איתי את ״מי השף?״ שהוא בעצם תמצית של כל החוויה המיוחדת שעברתי. זה כבר שמונה שנים שאני מלהיט בהתרגשות גדולה מאות גופים, ארגונים וחברות בחוויית הבישול לסוגיו. אלפי אנשים שחווים איתי ביום יום את האהבה הגדולה למטבח ולבישול.


רעבים? מטבח איטלקי מתנור אבן אותנטי

בשנים האחרונות פן אחר של איתי בא לידי ביטוי – "המטבח" ביסוד המעלה, מתופעל על ידי אסנת ואיתי.
בחצר "המטבח", בימים ב' וה' אנו פותחים מטבח איטלקי מתנור אבן אותנטי. בתפריט תוכלו למצוא פיצות נאפוליטניות מעולות לצד מנות מהמטבח הדרום איטלקי, ניתן לשבת במקום, לאסוף ולרכוש פסטות טריות וחומרי גלם איכותיים אליכם הבייתה!
מזמינים אתכם לבוא לבקר ולחלוק איתנו את החוייה 🙂
מיקום