סויה סושי בר במדבר

סויה סושי היא מסעדת סושי מתוקה השוכנת בקיבוץ יהל בקצה הערבה הדרומית. לא תאמינו שבלב מדבר תמצאו איש אחד, שחלם לפתוח מקום מפגש שכולו קולינריה וחיבור בין אנשים…וסושי נהדר!

  • סדנאות
  • לא כשר
  • Take away
  • מסעדות
  • תרבות וקולינריה
לתצוגת מפה

סויה סושי היא מסעדת סושי קטנה ומטריפה הממוקמת בקיבוץ יהל, במרחק של עשר דקות נסיעה תמימות ממלון מטיילים מדברי לוטן.

את המסעדה הקים צביקה קליין, שבין שאר עיסוקיו הוא הרבש״צ של קיבוץ יהל, כן, מי ששומר ומאבטח את הקיבוץ.

קליין הגיע מאשקלון לעבוד בענף המלונאות באילת במלון גדול. לאחר כשלוש שנים הוא עבר לעבוד ולנהל את חדר האוכל בקיבוץ יהל, ושם החל להתאהב בקיבוץ ובחיים השלווים שיש בו.

בשנת 2010, בעקבות הפרטת הקיבוץ, המפגשים בחדר האוכל הלכו ופחתו, והמועדון החברתי הלך והעלה אבק, אז הוא חיפש מקום שבו יוכלו להיפגש חברי הקיבוץ, ממש כמו פעם, והחליט להקים מסעדה קטנה, שבה הוא החל להכין סושי נפלא. הוא הלך והתמקצע, החל להעביר סדנאות סושי ופתח את סויה סושי.

המקום מתפקד, מאז תקופת הקורונה, כמסעדת טייק אווי בהזמנה מראש, שמתפקדת בימי רביעי וחמישי בין השעות 12:00-20:00. מנת הדגל במקום היא מנת הסלמון ספיישל- ספייסי סלמון עטוף בסלמון נא. במקום תוכלו למצוא גם סושי טונה אדומה ומגוון מנות צמחוניות כולל סושי מנגו בעונה, את המנות מכין צביקה במו ידיו מחומרי גלם טריים ומקומיים ככל שניתן. ניתן להזמין מראש ולשבת לאכול במקום. בנוסף, צביקה עורך סדנאות סושי וארוחות פרטיות בתיאום מראש.

איפה נמצא? בלובי בית ההארחה בקיבוץ יהל.

החודש במלונות מטיילים

מיקום