סלואו-דיינינג Slow-Dining

מסעדת שף חדשה בלב קיבוץ מורן הפסטורלי, מוקפת בנוף מהמם וצוות מעולה. בניצוחו של השף ניתאי יהלום, שעבד שנים במרכז והחליט לחזור למקום הולדתו הגלילי ולפתוח מסעדה חדשה בקונספט מקומי.

  • מסעדות
  • מסעדת שף
  • תרבות וקולינריה
לתצוגת מפה

המסעדה החדשה בקיבוץ מורן שמה את הטבע במרכז, וכל המנות עשויות במחשבה על התוצרת החקלאית המקומית, הטרייה ביותר והעדכנית לכל עונה. המנות מדויקות, גם בטעמן וגם בצורת ההגשה, וכל המסעדה מעוצבת בסגנון אורבני ייחודי, שמרגיש כאילו השף הזמין אותנו לשבת איתו בסלון הביתי. הצוות מעודד את הסועדים והסועדות להסתובב במרחב, ליהנות מהאמנות המקומית המוצגת בו, ולדבר איתם כחלק מחווית האירוח.

במהלך השבוע המסעדה מגישה ארוחות בוקר טעימות ומגוונות, מלאות בטעמי העונה והאיזור. ביום שישי אפשר להגיע לארוחת טעימות מופלאה שגם תשאיר אתכם שבעים ומרוצים, וגם תיתן הצצה למגוון קולינרי מרתק ועשיר. מחוץ למסעדה תוכלו למצוא מדשאה רחבת ידיים שמזמינה את אורחיה לפיקניק נהדר עם הנוף היפה ממש על התפר בין הגליל העליון לבין הגליל המערבי.

האוכל מגוון ומורכב בעיקר מירקות העונה ומדגים משובחים. בתפריט אפשר למצוא הרבה דברים מעניינים כמו פורל כבוש עם חמאת עשבים, קטאייף אבוקדו וגבינת הנוקד, סלט טאבולה גלילי עם לחם מחמצת בעבודת יד, ולקינוח בראוני פיסטוק ובננה ברד. לא יודעים מה איתכם, אנחנו כבר רעבים.
כדאי להזמין מקום מראש כדי להבטיח את מקומכם ולוודא שעות פתיחה.

קיבוץ מורן כשלעצמו שווה ביקור: מטעי ליצ'י ומנגו, מאפייה מקומית ונפלאה, פאב לערב חופשי וקליל ואפילו מפעל שוקולד שניתן להזמין בו סדנאות למשפחה. הקיבוץ נמצא ממש ליד נחל מורן, בו ניתן לעשות מסלול קווי של כ-8 ק"מ או מסלול מעגלי שמתחבר לנחל נריה. במסלול זה תיהנו מצמחייה ירוקה כל השנה, מצוקים מרשימים, נביעות רדודות ובריכה כיפית לשכשוך.

מיקום