פארק המצפה התת ימי

פארק המצפה התת־ימי הוא הרבה יותר מהמגדל התת־ימי שהפך מזוהה עימו – זה שאפשר לצפות דרך החלונות העצומים שבו בדגים המרהיבים. מדובר בפארק עצום, המשתרע על פני 28 דונמים, ובו מגוון כה גדול של פעילויות שאפשר להעביר בו בכיף יותר מיום אחד.

  • פעילות עם בעלי חיים
  • פתוח בשבת
  • מרכז מבקרים
  • אטרקציות לילדים
לתצוגת מפה

פארק המצפה התת־ימי הוא הרבה יותר מהמגדל התת־ימי שהפך מזוהה עימו – זה שאפשר לצפות דרך החלונות העצומים שבו בדגים המרהיבים. מדובר בפארק עצום, המשתרע על פני 28 דונמים, ובו מגוון כה גדול של פעילויות שאפשר להעביר בו בכיף יותר מיום אחד. אפשר להאכיל כאן צבים וחתולי ים, לבקר בגן הרפתקאות לילדים, שבו בין השאר בריכות ליטוף, לצפות בלוויתנים מזוית של 360 מעלות באקווה דום, אולם קולנועהמציג את עולמם המיסתורי של הלוויתנים בטכנולוגיית תלת מימד מרהיבה, וכמובן לבקר בגולת הכותרת של הפארק: בריכת הכרישים! 

בריכת הכרישים

בריכת הכרישים המופלאה בפארק המצפה היא בריכת הכרישים הגדולה במזרח התיכון, שבה שוחים כ־20 כרישים, לצד אלפי דגים, אלמוגים ובעלי חיים ימיים. את הבריכה תוכלו לחצות באמצעות מנהרה שקופה שאורכה 15 מטרים, כשהכרישים ובעלי החיים הימיים שוחים מעליכם ולצדכם, ממש במרחק נגיעה. המראה כל כך מהפנט שקשה להוריד ממנו את העיניים, ושיאה של החוויה מגיע כשמופיע צוללן שמאכיל את בעלי החיים.

בריכת הכרישים ומרכז המחקר שפועל לצידה לקחו על עצמם תפקיד חינוכי, והם מנסים לחנך את הציבור שהכריש הוא חיה לא מסוכנת, שתדמיתה נפגעה בעיקר בעקבות הסרט "מלתעות". למעשה הכרישים תוקפים רק שהם מרגישים מאוימים ולא נחשבים לאכזריים ביחס לחיות אחרות בטבע.

בריכת הכרישים. צילום: פארק המצפה התת ימי

בביקור במקום תוכלו לעבור בין פינות אינטראקטיביות, שיציגו בפניכם מידע מרתק על הכרישים ושילמדו אתכם על הקשר שלהם לבני האדם. כך למשל תלמדו כאן שידוע על קיומם של כרישים כבר מלפני כ־200 מיליון שנים, ושכיום קיימים בעולם 440 סוגי כרישים, כאשר רק בים סוף חיים 44 סוגים!

רוצים לשמוע יותר? הצטרפו למגוון ההדרכות בפארק!

כדי שתוכלו ליהנות ממגוון התצוגות וההדרכות בפארק, מומלץ להצטייד בכניסה לפארק במפה ולעקוב אחרי שעות ההאכלה של בעלי החיים ופעילויות נוספות. כך למשל, בשעות 11:30 ו- 15:00 מתקיימת מדי יום האכלה של כרישים ודגים על ידי צוללן, בשעה 12:30 האכלה של צבי הים וב- 13:30 מאכילים את צבי הים הצעירים. בשעה 10:30 ו- 14:00 תוכלו להצטרף להדרכה והסבר במגדל המצפה, ויש פעילויות נוספות. כדאי גם להצטרף ל- "אתגר המצולות", משחק משפחתי הכולל הפתעות, חידונים ואפילו פרס, שילווה את הסיור שלכם בפארק.

טיפ חשוב למטיילים: כרטיס הכניסה לפארק המצפה התת־ימי תקף לשלושה ימים. כדי לקבל אפשרות לביקור חוזר עליכם להצטלם בחנות הפוטו של המתחם ולהגיע למחרת עם התמונה. כך שהורים לילדים קטנים, שבודאי יתעייפו לאחר שעה או שעתיים, יוכלו לחזור למחרת כדי ליהנות משאר הפעילויות. 

החודש במלונות מטיילים

מיקום