פוד טראק בצפון

  • פתוח בשבת
  • המלצות לימי טיול
  • מסלולי הליכה
  • מסלולי מים
  • מעיינות
  • שמורות טבע
לתצוגת מפה

מחפשים פוד טראק מומלץ בצפון לסוף השבוע הקרוב? הכנו לכם כמה הצעות מעולות, כדי להציג את המגוון הרחב ולאפשר לכל אחד ואחת למצוא את ההתאמה המושלמת

נסיעה לצפון היא תמיד חוויה ייחודית. לאורך הכבישים, העליות, המורדות והעיקולים ניתן תמיד לראות נופים מהממים ואתרים היסטריים. בשנים האחרונות, השתדרגה עוד יותר החוויה הזו בזכות טרנד טעים במיוחד, אשר כבש את ליבם של המקומיים והמטיילים: פוד טראק (משאית אוכל).

בין אם אתם בדרך להרפתקה רגלית, לחופשה נינוחה עם כל המשפחה או נוסעים צפונה מכל סיבה שהיא, מומלץ לחפש לפחות פוד טראק אחד ולאכול "על הדרך" ארוחה טובה, משביעה ולא יקרה.

מה זה פוד טראק?

פוד טראק הוא רכב גדול המכיל מטבח, או לפחות עמדה להכנת מנות פשוטות יחסית (כמו כריכים או סלטים) כדי שניתן יהיה להגיע עם חומרי הגלם לשטח ולהכין אוכל במקום.

במילים אחרות, מדובר במסעדה על גלגלים.

ברחבי העולם התופעה של פוד טראקס מוכרת כבר שנים ובישראל היא הולכת ומתרחבת, בין השאר בהשפעת ימי הקורונה – בהם פרחו מקומות שהציעו את האפשרות לסעוד באוויר הפתוח.

כיום, פוד טראק בצפון הוא מראה שגרתי למדי, והביקוש רק גובר. במקום לעצור בתחנות דלק בחיפוש אחר פתרון מהיר, אנשים מכל הארץ יכולים לחנות את הרכב באזורים מהממים, להתענג על אוכל טעים באווירה רגועה ולהמשיך בדרכם.

למה כדאי למצוא פוד טראק בצפון ולעצור בדרך?

אלה היתרונות הבולטים של פוד טראק בצפון, אשר הופכים את העצירה לחוויה קולינרית שלמה:

עצירה במשאית מזון היא לא רק לחטוף ביס; מדובר על אימוץ חוויה קולינרית שלמה. הנה כמה מהיתרונות:

  • מגוון רחב – נדמה שישנן אינסוף אפשרויות, ממאפים ועד מנות מורכבות (ואפילו גורמה), אוכל צמחוני או טבעוני ושלל סגנונות. תשמחו לגלות שמצד אחד ניתן למצוא פוד טראק ופתוח בשבת, ומנגד יש גם פוד טראק כשר בצפון בשאר ימות השבוע.
  • מהירות – אין צורך לסטות מהדרך או לתכנן יותר מדי מראש. במקום להזמין מקומות במסעדה, פשוט עוצרים ומקבלים אוכל טרי בתוך דקות.
  • מחירים סבירים – בהשוואה למסעדות מסורתיות, משאיות אוכל מציעות בדרך כלל אפשרויות ידידותיות יותר לתקציב.
  • חיבור לטבע המקומי – בעלי פוד טראק רבים מתגאים בשימוש בחומרי גלם מקומיים ובמתכונים מסורתיים, כך שהאותנטיות מובטחת.
  • נקודת מפגש – פוד טראק בצפון הוא מקום מעולה לפגוש מטיילים אחרים ולשתף חוויות, או לחלופין לשוחח עם מקומיים. מי יודע? אולי זה יוביל לידידות חדשה או לסיפור בלתי נשכח.

איזה פוד טראק מומלץ בצפון?

הנה כמה הצעות לנסיעה הבאה שלכם, מסודרות מדרום ועד צפון:

על הוואדי – יישוב קהילתי הושעיה

פוד טראק כשר בצפון של טל ויעקב הרץ, בו אפשר לאכול מול הנוף המשגע של הגליל, ובפרט להתרשם מכרם הזיתים של המשפחה. אם זה לא מספיק, מחכים לכם במקום אוכל טרי, אווירה שמחה ובימי שישי, ספיישלים שלא כלולים בתפריט הרגיל.

מי אלמה – יישוב קהילתי יובלים

פוד טראק בצפון פתוח בשבת במיקום פסטורלי, בסמוך למסלולי רכיבה על אופניים ומסלולי טיול שונים. יש תפריט קבוע, כולל מנות בלי גלוטן ואוכל טבעוני, וגם מנות מיוחדות  – והכל מתוצרת מקומית. אפשר לשבת על כיסאות לצד שולחנות או על מחצלת, ולהתרשם מהנוף בזמן האכילה.

טום יאם-  קיבוץ שדה נחמיה

אם אתם אוהבים אוכל תאילנדי ומסעדות שף, אתם מוזמנים לגלות את השילוב המנצח: אוכל רחוב תאילנדי של השף רועי בר זוהר. מקום נפלא לעצירה לפני או אחרי שיט קייאקים, ביקור באגמון החולה או טיול אחר בסביבה. שימו לב שניתן להגיע רק בימים שני, שלישי וחמישי (החל מהצהריים), כאשר בימי רביעי הפוד טראק מגיע לפעמים לקיבוצים אחרים באזור.

שירי פסטה – קיבוץ דפנה

מה דעתכם על פסטה שף טרייה במיקום פסטורלי? זו החוויה הייחודית שמחכה לכם בדפנה (ולפעמים גם בשאר קיבוצי העמק). הפוד טראק מציע גם אפשרויות של טייק אווי ומשלוחים, כך שכולם יכולים להתענג על ארוחה מדהימה ומגוונת (יש כל מיני רטבים שונים) בתוצרת עצמית.

עגלילה – צומת מעיין ברוך

ההמלצה האחרונה אינה פוד טראק אחד, אלא מתחם משאיות אוכל שנמצא בכניסה לקיבוץ מעיין ברוך. אחת מהן היא עגלילה, שמגישה כריכים בשריים שיגרמו לכם ללקק את האצבעות. יש גם מנות צמחוניות מעולות.

מלונות מטיילים – חופשה מושלמת בצפון

מתכננים חופשה בצפון הארץ? עכשיו אתם יודעים בדיוק איפה אתם יכולים לאכול במרווחי הזמן בין המסלולים, האטרקציות והבילויים – אבל היכן תישנו? אם אתם אוהבים לחקור את הטבע, ומתכוונים לחזור בסוף כל יום עייפים לאחר טיול או פעילות ספורטיבית, הפתרון הטוב ביותר עבורכם הוא מלונות מטיילים.

אתם מוזמנים לאחד מ-7 מתחמי הלינה האיכותיים שלנו, הממוקמים באופן אסטרטגי ומציעים כל מה שאתם צריכים עבור חוויה מושלמת בצפון המקסים.