פסטיבל קולנוע גליל אדם & טבע

אירוע קולנועי ראשון מסוגו בארץ – פסטיבל אדם & טבע לסרטי הרפתקה בגליל, ייערך בין 28.6-1.7.2023

  • פתוח בשבת
  • פסטיבלים ואירועי תרבות
  • אקסטרים
  • מרכז מבקרים
  • אטרקציות לילדים
  • אטרקציות ובילויים
  • תרבות וקולינריה
לתצוגת מפה

ארבעה ימים של סרטים דוקומנטריים על סביבה, הרפתקאות, אקסטרים וכוחו המרפא של הטבע

בנוסף – כיתות אמן, הרצאות ואפילו תצפית כוכבים! הצטרפו לאירוע הקולנוע הגדול בגליל, שייערך באגמון החולה.

הגליל העליון הוא מוקד לפעילויות שטח ולתרבות ה-OUTDOOR ההולכת ומתפתחת בארץ – סקי בחרמון, ראפטינג בירדן, טיפוס במצוקים, קמפינג על הנחל, סינגלים לרוכבי אופניים. כאן מתחיל שביל ישראל – המסע הישראלי האולטימטיבי, כאן הוקמה שמורת הטבע הראשונה בארץ וכאן בלב עמק החולה נמצא אחד מאתרי הצפרות המרכזיים בעולם.


פסטיבל סרטי הרפתקה, או בשמו החדש – פסטיבל קולנוע גליל אדם & טבע התקיים לראשונה בשנת 2017 וזוהי השנה החמישית שלו.

הפסטיבל מביא לקהל הישראלי מבחר סרטים דוקומנטריים בינלאומיים וישראליים, העוסקים בקשר שבין האדם לטבע: מסעות אתגריים, ספורט אקסטרים, מודעות סביבתית ומאבקים אקולוגיים, כוחו המרפא של הטבע, בעלי חיים מיוחדים ועוד.​

בנוסף, תמצאו כאן שלל מפגשים עם יוצרים, דוכנים, הרצאות, סדנאות ומוזיקה טובה. התכוננו לארבעה ימים מרתקים, מעניינים וצבעוניים במיוחד!

ביום חמישי, 29.6 בשני סבבים תיערך תצפית כוכבים מרגשת ללא עלות.
נכיר את שמי הלילה והכוכבים בשמותיהם, את כוכב הצפון, את גלגל המזלות ואת כוכבי הלכת. בעזרת פנס לייזר נביט לכיפת השמים ונרכיב יחד את הדמויות המביטות אלינו ממעל. עם הטלסקופים הענקיים נראה מקרוב את גרמי השמיים. בהתאם לעונה נראה את מכתשי הירח, את טבעותיו של שבתאי ואת ירחיו הגליליאנים של צדק. פעילות בין גלקטית וקסומה במיוחד לילדים!

רשת מלונות מטיילים מזמינה את אורחי הרשת לרכוש כרטיסים לפסטיבל קולנוע גליל אדם & טבע במחיר מיוחד! הכנסו לאתר פסטיבל קולנוע גליל והזינו קוד קופון movies2023 שיקנה לכם 12% הנחה ברכישת כרטיס.

מיקום