יקב הים האדום

יקב הים האדום הוא יקב מקומי אילתי שנוסד על ידי אורי שחר ב 2002. תמצאו במקום כרמים המספקים את תוצרתו לצד מרכז מבקרים ובו חדר מיכלים, חדר חביות ומתחם לקהל. יקב הים האדום מזמין אתכם לשלב סיור ביקב הכולל טעימות יין ונשנושים וליהנות מעשייה של יין באהבה.

  • יקבים ומבשלות
  • מרכזי מבקרים
לתצוגת מפה

על היקב

היקב הוקם על ידי אורי שחר בשנת 2002 וממוקם לכניסה לאילת. זהו היקב הדרומי ביותר בישראל, ולמעשה היקב הדרומי ביותר בחצי הכדור הצפוני.
היקב המשפחתי הוקם מתוך אהבתו של אורי ליין, עם דגש על החיבור בין יין לקולינריה. הכרם המקיף את היקב ניטע בשנת 2016, ובשנת 2019 יוצר ממנו היין הראשון.

בכרם 18 דונם של ענבי יין מזני סירה, פטיט סירה, קברנה פרנק, רובי קברנה, שנין בלאן ושרדונה. בשנים טובות מייצרים ביקב יין מיוחד בסגנון אמרונה האיטלקי, אותו מכינים מענבים שמייבשים על מחצלות קש בשמש המדברית. היקב זכה עד היום ב24 מדליות בתחרויות ברחבי העולם.
עובדה מעניינת על הכרם הינה שחוקי השמיטה לא חלים עליו מאחר והאזור לא שייך לארץ ישראל המקראית.

ביקב נערכים מפגשים, סיורים מודרכים וטעימות יין, כמו כן ניתן לעבור סדנאות יין. בנוסף, בסיור ביקב תוכלו לראות את חדר המיכלים וחדר החביות. ניתן לקיים ביקב אירועים מיוחדים, ארוחות שף ועוד.

שעות וימי פעילות

ראשון- סגור
שני-חמישי 10:00-16:00
שישי 12:00-16:00
שבת 12:00-17:00

  • המקום אינו כשר
  • מומלץ ליצור קשר עם בית העסק לפני ההגעה

היקב ממוקם באילת, ב40 דקות נסיעה ממלון מטיילים מדברי לוטן. מומלץ לשלב את הביקור בעיר עם שלל האטרקציות המיוחדות שיש לאילת להציע- טיול בהרי אילת, ביקור בפארק המצפה התת ימיהגן הבוטני של אילת, שמורת האלמוגים וריף הדולפינים.

מיקום