גלילeat : סדנאות בישול

חברת גלילeat – פעילות קולינרית בגליל – סדנאות בישול וסיורים קולינריים

 

  • אוכל ביתי
  • אטרקציות ובילויים
  • כשר
  • סדנאות
  • תרבות וקולינריה
לתצוגת מפה

גליל EAT – מבשלים עם הידיים ופותחים את הלב…. האוכל האוכל האוכל. הגליל שלנו מצטיין בחוויות קולינריות כאלו ואחרות, ממסעדות עממיות נהדרות ועד שפים שהחליטו לקחת את הגליל בידיים ופתחו שכיות חמד בישובים השונים. אבל מה שכולם מחפשים כשהם באים לאכול בגליל הוא: אוכל גלילי אוטנטי!

אז הנה רעיון מקורי. במקום רק לאכול אוכל כזה, למה שלא תלמדו לבשל אוכל כזה בסדנת בישול גלילית אוטנטית?
הסדנאות מתאימות גם לשומרי כשרות – קיימת תעודת כשרות של הרבנות המקומית .

בבעלותו ובניהולו של פול ניירנס, גלילeat מעבירה סדנאות בישול, סדנאות ליקוט, סיורים בשוק ופעילות קולינרית בגליל, עם פול ניירנס ועמיתיו – יהודים, דרוזים וערבים. אתם מוזמנים להיכנס לבית המארחים, להכיר אותם ולשמוע על מנהגיהם, לבשל עימם ביחד ארוחה במטבח המשפחתי ולאכול את הארוחה בצוותא.


פול מספר: "אני גר באזור הכפרי של הגליל כבר קרוב לשלושים שנה. במשך תקופה זו טיפחתי יחסים טובים עם אנשים רבים הגרים באזור. יחסים אלו מאפשרים לי להציע חוויות עממיות המבוססות על אוכל. אם זה קשור לקולינריה מהגליל, אני מכיר את זה ואשמח לחלוק אתכם את החוויה".

חברת גלילeat היא זוכת תעודת הצטיינות (certificate of excellence) במשך שלוש שנים ברציפות. החברה מציעה מגוון פעילויות, החל מסיורים של יום שלם וכלה בארוחות מהירות. עבור שומרי הכשרות, יש מטבח כשר בהשגחת הרבנות אצל אחד המארחים. בנוסף לכך, השימוש הרב בדגנים ובירקות טריים במטבח הערבי מאפשר לצמחונים ליהנות מהאוכל בדיוק באותה המידה שבה ייהנו ממנו אוהבי בשר מושבעים.

סדנאות בישול בבתים

יש לנו מארחים דרוזים, מוסלמים ונוצרים, ואצל כולם תמצאו את המנהג הים תיכוני של הכנסת אורחים; קבלת פנים חמה של אורחים אל תוך בתיהם. היום מתחיל (לאחר כוס קפה או תה כמובן) בהכנה מעשית של מנות מסורתיות במשך כ-2.5 שעות. התפריט משתנה לפי העונה. עם סיום ההכנה נתיישב ליהנות מהסעודה שהכנו. הסדנה מתאימה לימי צוות, ימי גיבוש, משפחות עם ילדים או סתם לאלה שרוצים לעשות משהו שונה ומרענן בגליל.

טיול קולינרי בגליל

GALILEAT ישמח להראות לכם את הצד הלא מוכר של הגליל, כולל ביקור בבית בד, מחלבת גבינות עיזים, יקבים, שווקים מקומיים, בתי קליית קפה, עצי זית עתיקים ועוד. יחד עם סדנת בישול קצרה וארוחה בתוך ביתו של אחד המארחים בגליל, תסיימו סיור קולינרי עם הבנה מעמיקה על החיים והטעמים של הגליל/הזדמנות לבקר במקום בו המסורתי והמודרני יושבים זה בצד זה.