דנה תורג׳מן- חוויה מרוקאית במדבר

דנה תורג׳מן מבאר אורה, מציעה לכם אירוח ביתי משובח על טהרת האוכל המרוקאי ועל הדרך, תוכלו להזמין טיול תום קאר חוויתי במדבר בחברה שהקים בעלה, יניב: שתי חוויות בבית אחד!

  • נגיש
  • Take away
  • אוכל ביתי
  • בשרי
לתצוגת מפה

בלב היישוב הקהילתי באר אורה, הממוקם במרחק 20 דקות ממלון מטיילים מדברי לוטן, ואל מול נוף מדברי קסום שוכן ביתם של דנה ויניב תורג׳מן. שניהם בכלל גרו בעתלית, ואז הגיעו לכאן לסוף שבוע עם חברים- והתאהבו. דנה, ממוצא רוסי, מבשלת מאז שהיא זוכרת את עצמה, אך כשהכירה את משפחתו של יניב, התאהבה באוכל המרוקאי, למדה מאמו לבשל את המאכלים שהוא גדל עליהם, והחלה לבשל מטעמים נפלאים. בחצר ביתם המטופחת תוזמנו לארוחה מרוקאית כהלכתה, כאשר האוכל יוגש לכם בכלי טאג׳ין ססגוניים, כמיטב המסורת המרוקאית.

טיול לפני או אחרי הארוחה- ג׳יפ שיא אורה

בעלה של דנה, יניב, עבד במשך שנים בתעשיית ההיי טק, עד שהשניים החליטו, כאמור, לעשות שינוי בחייהם ולעבור לבאר אורה. דנה בשלה ויניב הקים את חברת ״ג׳יפ שיא באר אורה״ לטיולי ג׳יפים ורכבי תום קאר בלב מדבר, כך שלפני או אחרי הארוחה תוכלו לצאת לטיול מענג ולגלות יחד את כל הסודות שצופן המדבר- גבים מלאים בחורף, עדרי יעלים בכל עונות השנה, נקודות תצפית ושקט מדברי שאין שני לו. תענוג!

טיול ג׳יפים ורכבי תום קאר בלב מדבר.

טיפ למטיילים: מומלץ לטעום הכל, מהכל! את הקוסקוס הנימוח, המרק המתובל המתלווה אליו. ואסור, פשוט אסור לפספס את קציצות הדגים המפורסמות של דנה!

החודש במלונות מטיילים

מיקום