צנצנת - בית קפה וחנות בחניתה

מכולת ובית קפה לתוצרת מקומית ואקולוגית.

  • קפה ומאפה
לתצוגת מפה

על המקום

"צנצנצת" זהו שמה של מכולת ובית קפה פסטורלי בקיבוץ חניתה. במתחם בו ממוקם בית הקפה פעל בעבר בית חרושת למתכת. זהו מקום מקסים וייחודי, שחרט על דגלו קיימות וערכי קהילה. המקום יושב מול נוף עוצר נשימה ועל יד רחבת דשא גדולה. לעיתים מתקיימים ברחבת הדשא מופעים של זמרים ואומנים מאזור הגליל המערבי.

כשתגיעו למקום תיכנסו ישר לאווירה הייחודית: מוזיקה של שנות השבעים מתנגנת ברקע, כסאות ושולחנות מתחת לעץ תאנה ותפריט משובח.

מה בתפריט?

הצנצנת מייצרים הכל במו ידיהם מחומרים טבעיים: שמן זית, זיתים, סלט היישר מהגינת ירק, חומוס ועוד. בתפריט תמצאו ארוחות בוקר קלות, סלטים, חביתות, מאפים ועוגות, קישים, סוגי גבינות שונים, שתייה חמה וקרה ושיקיים .המקום מתנהל גם כחנות מכולת- את כל המצרים המרכיבים את תפריט בית הקפה תוכלו למצוא על המדפים ואפשר ואף רצוי לקנות ולקחת הביתה.

שעות וימי פעילות

יום רביעי 9:00-16:00
יום חמישי 9:00-15:00 , 18:00-22:30
יום שישי 9:00-16:00
יום שבת 10:00-16:00

מה באזור?

אחרי ששבעתם ונחתם תחת עץ התאנה, אל תפספסו ביקור ביער חניתה המצוי בקרבת מקום, תוכלו לטייל במסלול המעגלי של נחל הבאר, עין כובשים ועוד. בכדי לסיים את היום בצורה הטובה והמפנקת ביותר- סגרו מראש לינה באחד ממלונות מטיילים המצויים בקרבת מקום- מלון מטיילים גשר הזיו ומלון מטיילים אילון. בכך תזכו בחוויה גלילית מושלמת!

מיקום