מדיניות ביטולים

לביטול הזמנה קיימת יש ללחוץ כאן> 

 

ביטול הזמנה / עסקה לפי חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981

רשת מלונות מטיילים פועלת בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (והתקנות שמכוחו), בכל הנוגע לביטולה של עסקת מכר מרחוק עבור שירותים ומוצרים שהוזמנו – כגון הזמנת חופשה במלונות הרשת או הזמנת מוצרים (כגון קופונים או מוצרים ממותגים). לא יתאפשר ביטול עסקה היכן שהדין אינו מקנה זכות כאמור, אלא לפי שיקול דעתה הבלעדי של הרשת ובהתאם לנסיבות המקרה.

אתה רשאי להחזיר כל מוצר שרכשת מהאתר באמצעות פנייה בהודעת ביטול לרשת מלונות מטיילים, עד 14 יום מיום שקיבלת מאיתנו את המסמך הכולל את פרטי העסקה (אישור ההזמנה), או מיום שקיבלת את המוצר, לפי המאוחר מביניהם, ולקבל החזר כספי כמפורט להלן ולפי דין.

אתה רשאי לבטל שירותים שהזמנת בשיווק מרחוק, באמצעות פנייה בהודעת ביטול לרשת מלונות מטיילים. תוכל לבטל את השירות שהוזמן בתוך 14 ימים מיום ההזמנה או מיום קבלת המסמך הכולל את פרטי העסקה (אישור ההזמנה), לפי המאוחר מביניהם, בתנאי שביטול כאמור ייעשה לפחות שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן – ולקבל החזר כספי כמפורט להלן ולפי דין. בכל הנוגע לשירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי, זכות הביטול תתאפשר רק בתנאי שמועד ביטול העסקה אינו חל בתוך שבעה ימים שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן;

במקרה שקיבלת את המוצר שהזמנת, עליך להחזיר את המוצר אלינו באחד ממלונות הרשת, על חשבונך, או לחילופין, לבקש מרשת מלונות מטיילים שתשלח שליח למענך לאיסוף המוצר והחזרתו על חשבונך (אנו רשאים לסרב לבקשה זו). קופונים שרכשת וביטלת את רכישתם אין צורך להחזיר, אלא למחוק את הקופון הרלבנטי. מטבע הדברים, לא ניתן לבטל קופון לאחר שמומש באופן מלא או חלקי.

אם ביטול ההזמנה אינו בעקבות פגם בשירות/מוצר, או בעקבות אי התאמה בין השירות/מוצר לבין הפרטים שרשת מלונות מטיילים מסרה לך לגביהם, או בעקבות אי-אספקת השירות/מוצר במועד שנקבע לכך בינך ובין רשת מלונות מטיילים – תחזיר לך רשת מלונות מטיילים, בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששילמת, תבטל את החיוב בשל העסקה ותמסור לך עותק מהודעת ביטול החיוב. במקרה כזה רשאית רשת מלונות מטיילים לחייב אותך בדמי ביטול בשיעור של 5% מהמחיר, או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם.

אם ביטול ההזמנה הוא בעקבות פגם בשירות/מוצר, או בעקבות אי התאמה בין השירות/מוצר לבין הפרטים שרשת מלונות מטיילים מסרה לך לגביהם, או בעקבות אי-אספקת השירות/מוצר במועד שנקבע לכך בינך ובין רשת מלונות מטיילים – תחזיר לך הרשת, בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששילמת, תבטל את החיוב בשל העסקה ותמסור לך עותק מהודעת ביטול החיוב. בביטול עסקה מהסיבות הללו לא תחייב אותך רשת מלונות מטיילים בדמי ביטול.

במידה ואתה אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, אתה רשאי לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, או מיום שקיבלת מרשת מלונות מטיילים את המסמך הכולל את פרטי העסקה (אישור ההזמנה), לפי המאוחר מביניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בינך לבין הרשת, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. במקרה כזה רשת מלונות מטיילים רשאית לדרוש ממך להציג (או לשלוח העתק) תעודה המוכיחה כי אתה אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש כאמור.

אין בהוראות מדיניות זו כדי לגרוע מכל זכות ביטול או זכות אחרת העומדת לצרכנים בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן או הוראות כל דין. לא יינתן זיכוי או החזר כספי בגין שירותים או מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית.

בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן ותקנותיו, באפשרותך למסור לרשת מלונות מטיילים הודעה על ביטול עסקה בכל אחת מהדרכים הבאות:

  • בעל פה (בטלפון: 04-6883040), או בהודעה בעל פה במלונות הרשת (כתובת כל מלון מפורטת באתר);
  • בדואר רשום (לכתובת: זכרון יעקב יגאל אלון 48);
  • בדואר אלקטרוני ([email protected]);
  • בפקסימיליה (04-6883037);
  • באמצעות טופס יצירת הקשר באתר.
  • באמצעות הקישורים לעיל בעמוד זה.

בהודעת הביטול יפרט המזמין את שמו ומספר הזהות שלו, ואם הודעת הביטול נמסרת בעל פה יהיה עליו לכלול גם פרט מזהה נוסף.

מדיניות ביטולים להזמנות בתאריכים: 1.1.23-31.12.25

במקרה של ביטול או שינוי העסקה במועד מאוחר יותר מהמועד בו ניתן לבטל את העסקה לפי דין, יחויב כרטיס האשראי בסכום הלילה הראשון עבור כל חדר שהוזמן. במידה שביטול העסקה ייעשה יומיים או פחות לפני ההגעה למלון, או במקרה של אי הגעה למלון כלל, יחויב כרטיס האשראי במלוא סכום ההזמנה.

 

עודכן לאחרונה: נובמבר 2024

מלונות מטיילים